  • 1. Data: 2005-03-14 06:46:12
    Temat: te same obowiazki inna pensja:(
    Od: Fumfol <f...@o...pl>

    Witam!

    W mojej pracy czesc pracownikow jest zatrudniona na podstawie karty
    nauczyciela a czesc na podstawie kodeksu pracy. Wykonujemy te same
    obowiazki tzn jestesmy wychowawcami. Niestety nasza pensja rozni sie
    okolo 500 PLN na korzysc zatrudnionych na karte nauczyciela. Czy
    pracodawca w panstwowej firmie moze zatruniac na to samo stanowisko
    ludzi tak samo wyksztalconych na innych warunkach placowych?
    Co na to mowi prawo pracy? Chciallabym zmienic ta sytuacje.
    Pozdrawiam
    Ania

  • 2. Data: 2005-03-14 07:33:28
    Temat: Re: te same obowiazki inna pensja:(
    Od: " 666" <j...@i...pl>

    Oczywiscie, zaczac powinnas od pomiaru zoladków, gdy juz stwierdzisz, ze sa równe,
    zapisz sie do Solidarnosci, to w koncu
    przeciwwaga dla ZNP, choc jezeli chodzi o koryto pilnuja ryj w ryj...
    Przepraszam, nie wytrzymalem.
    JaC

  • 3. Data: 2005-03-14 11:01:38
    Od: Fumfol <f...@o...pl>

    Ja potrzebuje pomocy a nie duskusji na temat solidarnosci ZNP itp

    --

    Pzdr - Tomek
    ---

  • 4. Data: 2005-03-14 12:08:30
    Od: " 666" <j...@i...pl>

    Rozumiem.
    Kolega z biurka obok zarabia 500 zl wiecej, niz Ty chociaz Tobie wydaje sie, ze
    pracujesz równie ciezko.
    Tez jestem za tym, aby Twojemu koledze zmniejszyc pensje o 500 zl, skoro to
    budzetówka, to moze mi podatki zmniejsza.
    Pozdrawiam serdecznie.
    JaC

  • 5. Data: 2005-03-14 12:30:56
    Od: Fumfol <f...@o...pl>

    Mi sie nie wydaje ja wiem:) i tu nie chodzi o siedzenie za biurkiem
    ale o wychowawstwo w pogotowiu opiekiunczym tak samo jak ludzie z karty
    mam nocki robie indywidualne plany pracy z dzieckiem pracuje 40 godzin
    tygodniowo ja dostaje 900 PLN a oni z uwagi na karte 1500 Wykonujemy ta
    sama prace i jestesmy zatrudnieni na to samo stanowisko- tu jest moj
    problem. Mamy rowniez to samo wyksztalcenie
    Pozdrawiam

    Ania

  • 6. Data: 2005-03-14 14:41:15
    Od: "sandra" <n...@n...e-wro.pl>

    Uzytkownik "Fumfol" <f...@o...pl> napisal w wiadomosci
> [...]
    > sama prace i jestesmy zatrudnieni na to samo stanowisko- tu jest moj
    > problem. Mamy rowniez to samo wyksztalcenie

    zwrocilabym sie o zmiane umowy i podciagniecie pod karte nauczyciela jesli
    sa podstawy i mozliwosci , moze nie maja etatu , wiadomo jest , ze jest
    ograniczona liczba etatow co moze byc niewykonalne ale mysle ,ze jak by tak
    podrazyc troche kolo tego tematu to i przelozony moglby sie zwrocic w tej
    kwestii do odpowiednich organow. Innego sposobu nie widze , jesli jest
    zwykla umowa o prace

    Sandra

  • 7. Data: 2005-03-14 16:31:03
    Od: "PAweł" <p...@w...uzyjskrotu.pl>

    Ja, zamiast pytac "fachowców" na grupie, zwróciłbym sie z tym zapytaniem np.
    do działu porad prawnych ZNP.
    Myślę, że masz pewne szanse,- skoro wykonujesz obowiązki nauczyciela to
    obejmować powinny Ciebie regulacje prawne przewidziane dla tego zawodu.

    --
    Przy odpowiedzi bezpośrednio do mnie, w adresie użyj zamiast pełnej
    nazwy "wirtualnapolska" jej skrót, tj. "wp" Pozdr.