  • 1. Data: 2005-03-13 19:07:40
    Temat: Czy egzekwowanie części świadczenia przerywa bieg przedawnienia co do całości
    Od: "Funkcyjny" <f...@o...pl>

    Witam!

    Posiadam wyrok na dłużnika na kwotę 1000zł. Jakiś czas temu miałem możliwość
    wyegzekwowania połowy tej kwoty. Dla wygody oraz dla oszczędności we wniosku o
    egzekucję do komornika wpisałem kwotę "w celu wyegzekwowania kwoty 500zł
    tytułem...". Taka sama kwota widnieje na piśmie z zajęciem wierzytelności.

    Niewątpliwie co do tych 500zł został przerwany bieg przedawnienia. Pytanie:
    Czy można uznać, że bieg przedawnienia został przerwany co do całości tego
    wyroku?

    Funkcyjny

  • 2. Data: 2005-03-14 04:32:59
    Od: Johnson <j...@n...pl>

    Funkcyjny napisał(a):

> [...]
    > Czy można uznać, że bieg przedawnienia został przerwany co do całości tego

    Nie przerywa całości.

    --
    @ Johnson
    --- za treść postu nie odpowiadam