  • 21. Data: 2006-05-29 10:55:20
    Temat: Re: takie pytanie o kategorię D
    Od: "Grzesiex" <x...@x...pl>

    Mam w nim bowiem zaznaczyć jedną z 3 możliwości:
    > służba odbyta, służba nie odbyta, przeniesiony do rezerwy. Nie wiem
    > czy
    > zdecydować się na drugą czy na trzecią.

    służba odbyta - nie bo jej nie odbyłeś

    służba nie odbyta - raczej też nie bo to może sugerować iż jeszcze nie
    byłeś (chociaż piszesz ze w jednej z rubryk jest mowa o kategorii więc
    jak ktoś dokładnie czyta formularz i jest troszkę rozgarnięty to może
    być)

    Przeniesiony do rezerwy - raczej to bym wpisał bo masz kat D i nie
    podlegasz poborowi w czasie pokoju jednak jesteś w rezerwach i na
    wypadek dziełań wojennych pójdziesz jako mięso armatnie ;)

    Takie moje zdanie , nie wiemy do czego ci ten formulaż jest potrzebny
    więc może autora spytaj.

    --
    Grzesiex
    [PMS] Mondeo GHIA 2.0 zielone kombi :)

  • 22. Data: 2006-05-30 01:19:23
    Od: "Tiger" <c...@c...pl>

    > Ja mam D i mówię, że uregulowany stosunek do woja. :P Jak chcesz to jutro
    > sprawdzę w książeczce co wpisali, bo teraz nie chce mi się szukać.

    A ja mam orzeczenie o nadaniu kategorii D i przeniesieniu do rezerwy, ale w
    ksiazeczce mam wpisane dawno zdezaktualizowane B12 ;-))) Ciekawe, co na to
    powiecie...

    Pozdrawiam,

    Tiger