  • 1. Data: 2006-05-28 17:42:21
    Temat: re:mandat 250zl + 6ptk brak odwolania
    Od: "bartek" <f...@w...pl>

    dowiedzialem sie ze o uzasadnienie wyroku musze sam wystapic i moge sie
    odwolac w caigu 7 dniu od sprawy sadowej ?to prawda?

  • 2. Data: 2006-05-28 17:47:48
    Od: r...@r...krakow.pl

    W polowie prawda. Masz 7 dni, liczac ogloszenia, na zlozenie
    wniosku o sporzadzenie uzasadnienia wyroku, a potem masz 14 dni od
    dnia doreczenia Ci tego uzasadnienia na zlozenie apelacji, przy czym
    sad moze to uzasadnienie pisac i pól roku, bo generalnie jest to
    cos, czego sady bardzo nie lubia robic.

  • 3. Data: 2006-05-28 19:36:49
    Od: "ubisses" <v...@i...pl>

    Uzytkownik <r...@r...krakow.pl> napisal w wiadomosci
    s.com...
[...]
    -----------------

    Na zlozenie apelacji jest dni 7 od doreczenia odpisu wyroku z uzasadnieniem.
    Sad pisze uzasadnienie w terminie 14 dni i jest to jeden z najbardziej
    przestrzeganych terminów w sadzie.

    Pzdr.

  • 4. Data: 2006-05-28 20:26:14
    Od: r...@r...krakow.pl

    zalezy którym :-)

  • 5. Data: 2006-05-29 06:09:43
    Od: "Nostradamus II" <l...@p...fn>

    Uzytkownik <r...@r...krakow.pl> napisal w wiadomosci
    s.com...
    W polowie prawda. Masz 7 dni, liczac ogloszenia, na zlozenie
    wniosku o sporzadzenie uzasadnienia wyroku..

    W tej konkretnej sprawie slowo wyrok jest chyba troche na wyrost. Klient odwolal
    sie od prawidlowo nalozonego mandatu i sad odwolanie odrzucil. Ciezko to nazwac
    wyrokiem gdyz sad zgodnie z prawem nie zajmuje sie wykroczeniem jako takim a
    jedynie sprawdza czy czyn za który zostal nalozony mandat byl wykroczenie (czyt.
    co policjant wypisal na druczku).

    --
    Pzdr
    Leszek

  • 6. Data: 2006-05-29 08:28:29
    Od: Artur Golanski <A...@w...net.pl>

    "Nostradamus II" <l...@p...fn> napisał:

    >i sad odwolanie odrzucil
    No to zabrzmiało dwuznacznie (zresztą sam autor tego się czepia i nie
    rozumie sensu tych słów).
    Sąd odwołanie rozpatrzył, ale argumentów autor nie podzielił.

    --
    Artur Golański

  • 7. Data: 2006-05-29 08:53:50
    Od: "Nostradamus II" <l...@p...fn>

    Użytkownik "Artur Golanski" <A...@w...net.pl> napisał w wiadomości

    > Sąd odwołanie rozpatrzył

    No rozpatrzył. Ino odmownie;)

    --
    Pzdr
    Leszek

  • 8. Data: 2006-05-29 13:06:54
    Od: "bartek" <f...@w...pl>

    Nostradamus sad dokladnie mi mowil tak jak ty napisales :)
    Czyli mam czekac na jakies pismo z sadu ?i wtedy sie odwolac?
    czy juz teraz isc do sadu i prosic o uzasadnienie wyroku (znaczki 20zl) .. i
    sie od niego odwolac?
    dlaczego mi znajomy policjant, ktory sam prowadzi takie sprawy mowi aby sie
    odwolywac bo mandat jest zle wystawiony ?
    i sa na to dowody ?
    jest Urzedu miejskiego swistek ze tam droga jest osiedlowa (wewnetrza) ja
    nie stwarzalem bezposredniego zagrozenia dla ruchu a mimo wszystko pan
    policjant co innego stwierdzil dajac mi mandat z art9 ktory opiewa drogi
    publiczne?!
    Czyli jest niezgodny z wykroczeniem ?dlatego sie odwolalem ?
    Mandat ktory dostalem zostal wystawiony w zlym miejscu zlym paragrafem ?jest
    to glowny powod i cala podstawa prawna na podstawie ktorej moge sie odwolac?

  • 9. Data: 2006-05-29 13:08:19
    Od: Johnson <j...@n...pl>

    bartek napisał(a):

    [ciach ...]

    Nie dociera do ciebie że po zawodach było w chwili kiedy mandat przyjąłeś ?

    --
    @ Johnson

    --- za treść postu nie odpowiadam

  • 10. Data: 2006-05-29 13:12:02
    Od: "bartek" <f...@w...pl>

    a mandat jest niezgody z trescia nie ma czegos takiego?art9 nie dotyczny
    drogi wewnetrznej ?
    czy mozna to rozpatrywac tak jakbym sporzadzil umowe z kims, i ktos by mi
    napisal ze sprzedaje lamborigni a dalby malucha ?chyba umowa jest w tym
    momencie niewazna?czy zle rozumuje ?mandatu to nie dotyczy ?
    250zl nie chodzi piechota tym, te 6 ptk to przeboleje.
    ale 250zl ?!!?
    skad