  • 1. Data: 2006-05-28 18:23:35
    Temat: takie pytanie o kategorię D
    Od: "Piotrek" <p...@p...onet.pl>

    Zadałem je kiedyś na pl.misc.militaria, ale nikt nie udzielił mi tam
    jednoznacznej odpowiedzi. Czy kategoria wojskowa D jest równoznaczna z
    przeniesieniem do rezerwy, tzn. czy osoba z taką właśnie kategorią na pytanie o
    stosunek do służby wojskowej, mając do wyboru warianty: odbyta, nie odbyta,
    przeniesiony do rezerwy, ma udzielać tej trzeciej odpowiedzi?

  • 2. Data: 2006-05-28 18:34:23
    Temat: Re: takie pytanie o kategorię D
    Od: "Piotr [trzykoty]" <t...@o...pl>

    Użytkownik "Piotrek" <p...@p...onet.pl> napisał
> [...]
    > odbyta,
    > przeniesiony do rezerwy, ma udzielać tej trzeciej odpowiedzi?

    Sądzę, że tak.

  • 3. Data: 2006-05-28 19:23:53
    Od: slawol <s...@...pl>

    Piotr [trzykoty] napisał(a):

    > Sądzę, że tak.

    Mnie się wydaje że przeniesionym do rezerwy jest ten kto ma odpowiedni
    wpis do książeczki wojskowej (str.13 pkt.6).
    W przypadku pytającego lepiej pasuje "uregulowany stosunek do służby
    wojskowej"

  • 4. Data: 2006-05-28 19:33:04
    Od: "Piotrek" <p...@p...onet.pl>

> [...]
    > wpis do książeczki wojskowej (str.13 pkt.6).
    > W przypadku pytającego lepiej pasuje "uregulowany stosunek do służby

    W takim razie co ma odpowiedzieć osoba z kategorią D na pytanie, które podałem,
    mając do wyboru wymienione 3 możliwości?

  • 5. Data: 2006-05-28 19:55:32
    Od: "qwerty" <q...@p...fm>

    Użytkownik "Piotrek" <p...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
    > W takim razie co ma odpowiedzieć osoba z kategorią D na pytanie, które
    > podałem,
    > mając do wyboru wymienione 3 możliwości?

    Ja mam D i mówię, że uregulowany stosunek do woja. :P Jak chcesz to jutro
    sprawdzę w książeczce co wpisali, bo teraz nie chce mi się szukać.

  • 6. Data: 2006-05-28 20:16:55
    Od: "Piotr [trzykoty]" <t...@o...pl>

    Użytkownik "slawol" <s...@...pl> napisał
> [...]
    > wpis do książeczki wojskowej (str.13 pkt.6).
    > W przypadku pytającego lepiej pasuje "uregulowany stosunek do służby

    Nie wiem czy tak jest we wszystkich WKU, a pewnie tak, ale tam gdzie ja
    podlegałem, osobom z D wpisywali "przeniesiony do rezerwy"

  • 7. Data: 2006-05-28 20:28:26
    Od: "Piotr [trzykoty]" <t...@o...pl>

    Użytkownik "scream" <n...@p...pl> napisał
    > Ja nie mam takiej adnotacji w KW.

    Może Ustawa o powszechnym obowiązku.. wyjaśnia kto jest przeniesiony do
    rezerwy?

  • 8. Data: 2006-05-28 20:28:27
    Od: scream <n...@p...pl>

    --
    best regards,
    scream (at)w.pl

  • 9. Data: 2006-05-28 20:32:23
    Od: "Piotrek" <p...@p...onet.pl>

    > Ja nie mam takiej adnotacji w KW.

    Właśnie ja też nie, stąd moje wątpliwości-mam wpis: "Niezdolny do służby
    wojskowej w czasie pokoju-kategoria D".

  • 10. Data: 2006-05-28 20:49:29
    Od: castrol <j...@w...wp.pl>

    Piotrek napisał(a):

    > jednoznacznej odpowiedzi. Czy kategoria wojskowa D jest równoznaczna z
    > przeniesieniem do rezerwy, tzn. czy osoba z taką właśnie kategorią na pytanie o

    Sam sobie odpowiedz na to pytanie :P

    Kategoria D to jest niezdolnosc do sluzby wojskowej w czasie pokoju.

    Jacek