  • 171. Data: 2022-02-15 11:27:37
    Temat: Re: szury w życiu codziennym
    Od: n...@o...pl

    Mateusz Bogusz <m...@o...pl> napisał(-a):

    > Z resztą to też nie zachęca
    >
    > "W ciągu doby wykonano 6 681 szczepień przeciw COVID-19 (łącznie 52 691
    > 015). *Odnotowano 18 199 niepożądanych odczynów*..."
    >
    > Więcej NOP-ów dziennie niż szczepień.

    Zniechęca to brak umiejętności czytania.
    "Od początku akcji szczepień przeciw COVID-19 w Polsce podano ponad 52 mln
    dawek. W pełni zaszczepionych jest niespełna 22 mln osób. Zgłoszono dotychczas
    ponad 18 tys. niepożądanych odczynów poszczepiennych."

    > https://www.gov.pl/web/rcb/raport-dobowy-covid-19

    > Skąd wziąłeś tę liczbę? Ja tutaj -
    > https://www.gov.pl/web/koronawirus/wykaz-zarazen-kor
    onawirusem-sars-cov-2
    > - widzę 14 tys zarażonych na dobę. To w tydzień da 100 tys.

    :DD

  • 172. Data: 2022-02-15 11:29:14
    Temat: Re: szury w życiu codziennym [Kto po wyzwaniu od "szurniętego" pobiegł się zaszczepić?]
    Od: n...@o...pl

    Shrek <...@w...pl> napisał(-a):

    > bo jak to tak dane bezczelnie podawać;)

    Że korelacja szczepień z caratem to dana?
    Ach tak, zapomniałem o religii, kultywuj ją :D

    PS. Już pomijam, że twoje dane to takie z dupy okazują się...

  • 173. Data: 2022-02-15 11:32:54
    Od: n...@o...pl

    Mateusz Bogusz <m...@o...pl> napisał(-a):

    > "...myślę, że pewne nawyki, pewne zasady, do których jesteśmy już
    > przyzwyczajeni, dystans, dezynfekcja, maseczka, to powinno z nami zostać
    > może nie na zawsze, ale na dłuższy okres czasu - mówił w Polskim Radiu
    > 24 Waldemar Kraska, wiceminister zdrowia."

    No, w Polsce maseczka w zimie na wolnym powietrzu może tylko pomóc.
    Po wejściu do pomieszczenia można zdjęć i odetchnąć zdrowym powietrzem :)

  • 174. Data: 2022-02-15 11:36:31
    Od: "J.F" <j...@p...onet.pl>

    On Tue, 15 Feb 2022 11:00:37 +0100, Olin wrote:

    > I w ramach promocji szczepień wrzucasz obrazek z tłitera, że im mniej
    > szczepień, tym mniej zakażeń - które z lubością nazywasz zachorowaniami -

    Zakazenie czesto wykrywa sie przy okazji zachorowania.
    Kiedy sie ostatnio testowales?
    To jak mialbys wykryc zakażenie bezobjawowe?

    > a kiedy pokazuję, że wykres nic nie warty, bo niby najmniej zakażone
    > Podkarpacie umiera bardziej niż Pomorze, to wykręcasz się, że nie te daty.

    Bo po pierwsze - chcemy dane z ostatniego czasu, a nie hurraoptymizm
    sprzed roku.

    Po drugie - co znaczy nic nie warty?
    Zakazenia to jedno, zachorowania to drugie.
    Nam wychodzi, ze szczepionki nie chronia dzis przed zakażeniem.

    A propos - znajoma wrocila z podkarpacia i mowi, ze ludzie jak moga,
    to sie nie testuja - bo praca, bo premia, itp - kwarantanna im
    niepotrzebna.

    I druga rzecz - czy Omikron opanowal juz podkarpacie?
    Bo moze sa opoznieni i ciagle zyją deltą.

    J.

  • 175. Data: 2022-02-15 11:38:25
    Od: "J.F" <j...@p...onet.pl>

    On Tue, 15 Feb 2022 10:38:29 +0100, Olin wrote:

    > Ale co wspólnego maja wały Szumowskiego i spółki ze skutecznością
    > szczepionek?

    Raczej chodzi o to "blokowanie szpitali" przez niezaszczepionych.

    Jest, jest symboliczne, jest z uwagi na nieporadnosc rządu?

    J.

  • 176. Data: 2022-02-15 12:02:58
    Od: a...@p...com

    Wcale nie przypadkiem, dnia Tue, 15 Feb 2022 11:27:37 +0100
    doszła do mnie wiadomość <7...@4...com>
    od n...@o...pl :

> [...]
    >dawek. W pełni zaszczepionych jest niespełna 22 mln osób. Zgłoszono dotychczas
    >ponad 18 tys. niepożądanych odczynów poszczepiennych."

    Ciekawe jakie to nopy.
    Mam nadzieje, że nikt się w Hulka czy wilkołaka nie zamienił.

    --
    Szwambuł Trantiputl.

  • 177. Data: 2022-02-15 12:37:25
    Od: "J.F" <j...@p...onet.pl>

    On Mon, 14 Feb 2022 21:56:56 +0100, Mateusz Bogusz wrote:
> [...]
    w-arm-jeszcze-35-tys-respiratorow

    ,arm-wymieni-przekazane-szpitalom-nieskalibrowane-re
    spiratory

    > Ja podałem - jak napisali - ile przygotowali dla covidowcow.
    > Przypuszczam że tak jak nie wszystkie łóżka, tak i nie wszystkie
    > sprężarki oddelegowali.

    Ale tu nie chodzi o delegacje, tylko ARM ma zapas respiratorow,
    ktore leza i czekaja ...

    > Może czekali na znak, na trup ścielący się gęsto na ulicy i tak jeden

    Moze i tak, ale to troche za pozno na szczepienie.

    Z WHO
    https://covid19.who.int/region/euro/country/pl
    Tydzien 24.01

    J.

  • 178. Data: 2022-02-15 12:41:09
    Od: "A. Filip" <a...@p...pl>

    "J.F" <j...@p...onet.pl> pisze:

> [...]
    > niepotrzebna.
    >
    > I druga rzecz - czy Omikron opanowal juz podkarpacie?
    > Bo moze sa opoznieni i ciagle zyją deltą.

    Parę tygodni "opóźnienia" masowego omicrona nie wystarczy do wyjaśnienia
    różnic *z tego roku* miedzy podkarpackim a pomorzem?

    --
    A. Filip

  • 179. Data: 2022-02-15 13:33:35
    Od: "Zbynek Ltd." <s...@p...onet.pl>

    n...@o...pl napisał(a) :

    > No, w Polsce maseczka w zimie na wolnym powietrzu może tylko pomóc.

    Szczególnie jak, typowej polskiej zimy, pada deszcz. Nie ma to jak
    mokra szmata na twarzy, owiewana zimnym wiatrem.

    > Po wejściu do pomieszczenia można zdjęć i odetchnąć zdrowym powietrzem :)

    Może i zdrowym, ale czy świeżym? ;-)

    Zbyszek
    PGP key: 0xDCEF4E65

  • 180. Data: 2022-02-15 15:03:31
    Od: Olin <k...@a...w.stopce>

    Dnia Tue, 15 Feb 2022 11:36:31 +0100, J.F napisał(a):

    > Zakazenie czesto wykrywa sie przy okazji zachorowania.
    > Kiedy sie ostatnio testowales?
    > To jak mialbys wykryc zakażenie bezobjawowe?

    No właśnie. Zakażenia bezobjawowe w ogóle nie są rejestrowane, a objawowe
    może tak, a może nie, bo w podkarpackim mateczniku suterena nie pójdą się
    zbadać nawet przy gorączce i braku oddechu.
    Reasumując, prawdziwa skala zakażeń jest nieznana.

    https://www.medonet.pl/koronawirus/koronawirus-w-pol
    sce,czlonek-rady-medycznej--zakazen-jest-kilka-razy-
    wiecej-niz-oficjalnie,artykul,71970805.html

    Przepraszam, że link nie do tłitera, ale wyguglał mi się akurat jakiś
    Medonet.

    > Bo po pierwsze - chcemy dane z ostatniego czasu, a nie hurraoptymizm
    > sprzed roku.

    Wziąłem dane z ostatnich 2 miesięcy. Shrek powiedział, że to się nie liczy,
    więc powtórzyłem rachunki dla okresu 1.01-7.02.2022, tak jak dla wykresu
    Roberta z tłitera.
    Skąd ten "hurraoptymizm sprzed roku"?

    > Po drugie - co znaczy nic nie warty?
    > Zakazenia to jedno, zachorowania to drugie.
    > Nam wychodzi, ze szczepionki nie chronia dzis przed zakażeniem.

    No bo przed zakażeniem omikronem nie chronią; pełna zgoda.
    Shrek wyskoczył z wykresem, że zaszczepieni bardziej się zakażają. No to
    pokazałem, że dane o zakażeniach są do dudy, bo dane o zgonach im przeczą.
    Wychodzi, że na Podkarpaciu umierają, a się nie zakażają.

    > I druga rzecz - czy Omikron opanowal juz podkarpacie?

    Mamy dane na ten temat?
    Na tłiterze mają wszystko, ale ja się z tymi genialnymi samoukami nie znam.

    --
    uzdrawiam
    Grzesiek

    adres: grzegorz.tracz[NA]ifj.edu.pl