  • 1. Data: 2022-02-10 13:56:57
    Temat: modły
    Od: Olin <k...@a...w.stopce>

    Odbyło się zgromadzenie publiczne. Większość uczestników w maskach, ale
    dwie uczestniczki bez. Będą kary?

    https://twitter.com/lotnabrygada/status/149171034789
    9777024?cxt=HHwWgMC5pY6qz7MpAAAA

    --
    uzdrawiam
    Grzesiek

    adres: grzegorz.tracz[NA]ifj.edu.pl

    Stefan Kisielewski

    http://grzegorz-tracz.ucoz.pl/

  • 2. Data: 2022-02-10 14:07:27
    Temat: Re: modły
    Od: Tomasz Kaczanowski <kaczus@_wiadomo_.onet.pl>

    W dniu 10.02.2022 o 13:56, Olin napisał:
    > Odbyło się zgromadzenie publiczne. Większość uczestników w maskach, ale
    > dwie uczestniczki bez. Będą kary?
    >
    > https://twitter.com/lotnabrygada/status/149171034789
    9777024?cxt=HHwWgMC5pY6qz7MpAAAA

    nie będzie, bo pomijając już fakt, że zgodnie z prawem nakaz noszenia
    masek jest niezgodny z prawem (ba użycie ustawy o chorobach jest
    nieuprawnione, bo nawet ten stan zagrożenia epidemiologicznego został
    wprowadzony niezgodnie z ustawą), to sam zapis o maskach jest
    wprowadzony po PiS-owsku, czyli tak, że zgodnie z prawem go nie ma. A co
    najważniejsze - zgromadzenie jest na wolnym powietrzu....

    --
    http://zrzeda.pl

  • 3. Data: 2022-02-10 14:08:12
    Od: "J.F" <j...@p...onet.pl>

    On Thu, 10 Feb 2022 13:56:57 +0100, Olin wrote:
    > Odbyło się zgromadzenie publiczne. Większość uczestników w maskach, ale
    > dwie uczestniczki bez. Będą kary?
    >
    > https://twitter.com/lotnabrygada/status/149171034789
    9777024?cxt=HHwWgMC5pY6qz7MpAAAA

    Sluchajac tresci - kary sie slusznie nalezą :-)

    J.

  • 4. Data: 2022-02-10 14:27:52
    Od: Olin <k...@a...w.stopce>

    Dnia Thu, 10 Feb 2022 14:07:27 +0100, Tomasz Kaczanowski napisał(a):

> [...]
    > wprowadzony po PiS-owsku, czyli tak, że zgodnie z prawem go nie ma. A co
    > najważniejsze - zgromadzenie jest na wolnym powietrzu....

    Niby racja.
    Media mętnego nurtu wprawdzie donoszą, że milicjanci tym razem ograniczyli
    się do legitymowania - niezawodnie ktoś mógł być poszukiwany - ale nie
    wiadomo, co się wydarzy, kiedy Nowogrodzka podniesie swą prawicę. Teraz są
    zarobieni, więc mogą to zrobić z opóźnieniem.

  • 5. Data: 2022-02-10 14:52:38
    Od: Olin <k...@a...w.stopce>

    Dnia Thu, 10 Feb 2022 14:08:12 +0100, J.F napisał(a):

    > Sluchajac tresci - kary sie slusznie nalezą :-)

    Na filmiku wszystkiego nie ma.

    <<Fragment z pierwszej księgi hipotez na temat przyczyn katastrofy odczytał
    jeden z "zakonników": "Rzekł do niego Pan: Bracie, zadanie, które ci
    naznaczyłem, musisz wykonać, albowiem taka jest wola moja. I odrzekł brat
    jego: Panie mój, jakże mam je spełnić? Zaprawdę powiadam ci, błądzimy tu
    jako te dzieci we mgle. Odrzekł mu Pan: g**no mnie to obchodzi. Wykonać". A
    o godzinie rozpoczęcia oficjalnych obchodów miesięcznicy zaczęli zadawać
    pytanie, które wraca do miesiąc w czasie ich happeningów: "Jarek, kazałeś
    lądować bratu?". >>

    https://warszawa.wyborcza.pl/warszawa/7,54420,280963
    41,delegacja-z-watykanu-uswietnila-miesiecznice-smol
    enska.html#S.main_topic_2-K.C-B.1-L.2.duzy:undefined

    --
    uzdrawiam
    Grzesiek

    adres: grzegorz.tracz[NA]ifj.edu.pl

    Z dalszych eksperymentów zrezygnował."
    Mark Twain

    http://grzegorz-tracz.ucoz.pl/

  • 6. Data: 2022-02-10 20:21:48
    Od: alojzy nieborak <a...@g...com>

    Olin napisał(a):
    > Odbyło się zgromadzenie publiczne. Większość uczestników w maskach, ale
    > dwie uczestniczki bez. Będą kary?
    >
    > https://twitter.com/lotnabrygada/status/149171034789
    9777024?cxt=HHwWgMC5pY6qz7MpAAAA

    Pojechałeś, pojadę i ja.

    https://vimeo.com/groups/269503/videos/84214502
    panie Sierakoski z "ż" lewicy, obiecałeś sprowadzić 3mln swojaków
    do PL, gdzie oni są?

  • 7. Data: 2022-02-11 10:54:17
    Od: Olin <k...@a...w.stopce>

    Dnia Thu, 10 Feb 2022 11:21:48 -0800 (PST), alojzy nieborak napisał(a):

    > Pojechałeś, pojadę i ja.

    No to kiedy jedziesz do tego Izraela?

    --
    uzdrawiam