  • 1. Data: 2003-12-14 12:35:03
    Temat: [szukam] reforma sądownictwa administracyjnego
    Od: "Wraiedt" <w...@p...fm>

    Witam.

    Jestem zainteresowany pogłebieniem wiedzy na temat reformy sądownictwa
    administracyjnego.
    Dokładniej interesują mnie środki odwoławcze w postępowaniu sądowym przed
    WSA i NSA oraz samo postępowanie przezd WSA.

    -------------- Pytanie/prośba w tym wypadku brzmi:

    Czy ktoś z grupowiczów zna jakieś opracowania internetowe/ papierowe na w/w
    temat
    lub jest mi w stanie podpowiedzieć kierunek dalszych poszukiwań?

    Za wszelką pomoc góry dziękuję
    Damian Korczewski

    ps.
    Szukałem na www.google.pl, przeglądałem ten i owy serwis, ale nie dało mi to
    pełnej satysfakcji.
    Znalazłem mały artykulik w Rzeczpospolitej, jeden w Gazecie Prawnej (pewnie
    jest ich więcej).

  • 2. Data: 2003-12-14 12:46:21
    Od: kam <k...@p...onet.plX>

    Wraiedt wrote:
> [...]
    > temat
    > lub jest mi w stanie podpowiedzieć kierunek dalszych poszukiwań?

    a ustawy nie wystarczają?

    KG

  • 3. Data: 2003-12-14 14:25:25
    Od: "Wraiedt" <w...@p...fm>

    > a ustawy nie wystarczają?
    >
    > KG

    oczywiście ustawy to bardzo ciekawa lektura, tylko że często całe ksiązki
    możnaby zapełnić komentarzami do tychże, wnioskami, tłumaczeniami i
    spostrzeżeniami. Zwykle je przygotowują je ludzie, którzy są z daną
    dziedziną obeznani. Ja obeznany nie jestem.
    Dlatego takowych właśnie opracowań poszukuję.

    D. K.