  • 1. Data: 2003-12-14 13:09:25
    Temat: Rozwiązanie umowy o pracę za wypowiedzeniem pracodawcy
    Od: "stach" <stach_k(spam)@interia.pl>

    Pracodawca na podstawie art. 30 $ 1 pkt 2 i art 32 $ 1 pkt. 3 kodeksu
    pracy rozwiązał umowę
    zawartą w dniu 01.12.2001 r z okresem miesięcznego wypowiedzenia.
    Przyczyna wypowiedzenia - likwidacja stanowiska pracy ( pracodawca nie
    podpisał umowy z NFZ
    na udzielanie świadczeń zdrowotnych w ramach powszechnego ubezpieczenia
    zdrowotnego.)
    Pracodawca przejął pracowników na podstawie art. 23' KP w dniu 01.12.2001 w
    wyniku reorganizacji
    SP ZOZ w którym były zatrudnione od 1992 r.
    W związku z tym moje pytanie jakie mają prawa?
    1. do odprawy ( zatrudnie mniej niż 20 osób)
    2. okres wypowiedzenia 1 miesiąc czy 3 miesiące?
    3. jak podpiszą umowę z NFZ jakie mam mozliwości przywrócenia do pracy?
    3. jak sformułować ewentualny pozew do sądu pracy - może jakiś przykład
    i ogólnie co w takiej sytuacji jest korzystniejsze.

    pozdrawiam
    stachu

  • 2. Data: 2003-12-15 16:28:30
    Od: "stach" <stach_k(spam)@interia.pl>

    Użytkownik "stach" <stach_k(spam)@interia.pl> napisał w wiadomości
> [...]
    > zawartą w dniu 01.12.2001 r z okresem miesięcznego wypowiedzenia.
    > Przyczyna wypowiedzenia - likwidacja stanowiska pracy ( pracodawca nie

    Nie oficjalnie dowiedziałem się że w przeliczeniu na pełne etaty
    zatrudnionych jest
    więcej niż 20 osób.
    Czy to coś zmienia ?
    Jak wyciągnąć z pracodawcy ile jest naprawdę zatrudnionych.?
    W jaki sposób liczy się zatrudnionych?
    pozrawiam