  • 1. Data: 2005-03-09 22:44:45
    Temat: roznica
    Od: oen <oen@[at].cut.it.gazeta.pl>

    Witam

    Czy jest roznica (prawna) pomiedzy:

    1) pies szedl z wlascicielem (albo odwrotnie) i nasikal komus na buta
    (spodnie),
    2) --- || --- i nasikal komus na kolo w samochodzie

    Czy w 1) 2) przypadku mozna domagac sie czyszczenia buta, spodni, kola
    samochodu od wlasciciela psa?

    Pozdrawiam
    oen.

  • 2. Data: 2005-03-10 01:47:24
    Temat: Re: roznica
    Od: "Robert Tomasik" <r...@g...pl>

    Użytkownik "oen" <oen@[at].cut.it.gazeta.pl> napisał w wiadomości

> [...]
    > 2) --- || --- i nasikal komus na kolo w samochodzie
    >
    > Czy w 1) 2) przypadku mozna domagac sie czyszczenia buta, spodni, kola

    Można się domagać czyszczenia buta. Co do koła, to już nie wiem, jak by się
    sąd na to zapatrywał, ale ze dwa złote może by przyznał. Nie jest ważne, czy
    przy tym był właściciel psa.