  • 1. Data: 2003-02-03 19:34:20
    Temat: szukam prawnika
    Od: "darek" <d...@i...pl>

    witam
    Szukam prawnika który zajmie się sprawą spadkową za granicą a dokładniej w
    Angli, dobrze by było żeby to była kancelaria prawna z Radomia.

  • 2. Data: 2003-02-03 20:55:56
    Temat: Re: szukam prawnika
    Od: "Robert Tomasik" <r...@w...pl>

    Nie znam się dokładnie, ale ja raczej przeszukałbym INTERNET pod kątem
    jakiej kancelarii w Anglii. Mimo wszystko chyba wyjdzie taniej.

  • 3. Data: 2003-02-04 09:48:09
    Od: a...@p...onet.pl

    > Mimo wszystko chyba wyjdzie taniej.

    :))))) Chyba żart?

    Ale oczywiście zgadzam się, że jeśli w gre wchodzi majątek pozostawiony w
    Anglii to rzeczywiście skuteczniej zajmie się tym osoba na miejscu.

    Karina

  • 4. Data: 2003-02-04 10:06:29
    Od: c...@p...onet.pl

    > :))))) Chyba żart?
    >
    > Ale oczywiście zgadzam się, że jeśli w gre wchodzi majątek pozostawiony w
    > Anglii to rzeczywiście skuteczniej zajmie się tym osoba na miejscu.
    >
    > Karina

    Ja bym proponował zadzwonić do ambasady/konsulatu. W takich sprawach pomagają.
    Wiele pseudo firm doradczych "prowadzi" w ten sposób sprawy w różnych dośc
    egzotycznych krajach, biorąc z to jednocześnie ciężkie pieniądze.

    Ciacho

  • 5. Data: 2003-02-04 10:08:32
    Od: a...@p...onet.pl

> [...]
    > Wiele pseudo firm doradczych "prowadzi" w ten sposób sprawy w różnych dośc
    > egzotycznych krajach, biorąc z to jednocześnie ciężkie pieniądze.

    O - i to jet rzeczywiście najmądrzejsze rozwiązanie!
    Karina

  • 6. Data: 2003-02-04 21:12:29
    Od: "Robert Tomasik" <r...@w...pl>

    Z kosztami, to raczej nie żartowałem. Ja wiem, że tam pewnie prawnicy więcej
    biorą, ale zauważ, że prawnik z Polski jednak będzie tam kilka razy musiał
    jechać. Zresztą może skorzysta z pomocy tamtejszej palestry? No i co,
    myślisz, że to wszystko za swoje? I pewnie, żeby było taniej, to do Anglii
    pojedzie autostopem.

    Mimo wszystko uważam, że w ogólnym rozrachunki może wyjść taniej, no chyba,
    że sprawa jest na tyle prosta, że prawnik w zasadzie w ogóle nie jest
    potrzebny. No ale wówczas pewnie i angielski prawnik majątku nie skasuje.
    Zresztą, tam większa konkurencja kancelarii zajmujących się prawem
    angielskim. Jak w Polsce jest ich kilka, to pewnie rzucają takimi sumami, że
    może tego spadku nie wystarczyć.

  • 7. Data: 2003-02-04 22:31:16
    Od: c...@p...onet.pl

> [...]
    > jechać. Zresztą może skorzysta z pomocy tamtejszej palestry? No i co,
    > myślisz, że to wszystko za swoje? I pewnie, żeby było taniej, to do Anglii

    Ewenualnie pozostaje wynająć firmę, która ma oddziały w różnych krajach Europy,
    w tym w Polsce (kryptoreklamy nie będzie :) Oczywiście koszty rosną...

> [...]
    > Zresztą, tam większa konkurencja kancelarii zajmujących się prawem
    > angielskim. Jak w Polsce jest ich kilka, to pewnie rzucają takimi sumami, że

    Oj rzucają, rzucają... Zresztą niewiele ze stricte polskich kancelarii podejmuje
    się tego. W sprawach gospodarczych (windykacja itp.) usługi angielskich firm
    prawniczych nie są aż tak drogie, pracują na procent. Nie wiem jak to jest przy
    spadkach, ale proponowałbym oprocz konsulatu, rozejrzeć się po internecie.

    Ciacho