  • 1. Data: 2003-02-03 18:34:40
    Temat: Koszta sądowe
    Od: "Misiu23" <m...@i...pl>

    Witam.
    Sprawa wygląda tak:
    Pozwałem do sądu pewną firmę, sprawa została rozstrzygnięta na moją korzyść,
    przyznano mi odszkodowanie (zadośćuczynienie? - nie pamiętam, a nie mam
    jeszcze uzasadnienia wyroku) w wysokości, które jest kilkaset zł niższa od
    wynagrodzenia mojego pełnomocnika (za taką kwotę zgodził się podjąć sprawę).
    W związku z tym mam pytanie: czy firma, która przegrała sprawę musi zapłacić
    także (oprócz kosztów sądowych) koszta mojego pełnomocnika? Proszę o pilną
    odpowiedź.
    Dzięki i pozdrawiam
    misiu23

  • 2. Data: 2003-02-03 20:08:04
    Temat: Odp: Koszta sądowe
    Od: "Patrycja" <p...@i...pl>

    Użytkownik Misiu23 <m...@i...pl> w wiadomości do grup dyskusyjnych
    napisał:b1me33$7h1$...@a...news.tpi.pl...
> [...]
    zapłacić
    > także (oprócz kosztów sądowych) koszta mojego pełnomocnika? Proszę o pilną

    jeśli je sąd w wyroku zasądził to tak.
    A jeśli kwota twoja umówiona z pełnomocnikiem jest większa to uzupełniasz
    różnicę, To zależy. Nie wiem jak się dokładnie umówiłeś. Pełnomocnik często
    bierze część kosztów od klienta, a pozostałą częśc ma w wyroku. Była umowa
    na piśmie?

  • 3. Data: 2003-02-03 22:46:34
    Od: "Sandra" <d...@w...pl>

    Użytkownik Misiu23 <m...@i...pl> w wiadomości do grup dyskusyjnych
    napisał:b1me33$7h1$...@a...news.tpi.pl...
    > także (oprócz kosztów sądowych) koszta mojego pełnomocnika?

    a pełnomocnik nie liczył kosztów na rozprawie? to powinno być w orzeczeniu
    co to za pełnomocnik?

    Sandra

  • 4. Data: 2003-02-04 20:25:40
    Temat: Re: Koszta sądowe
    Od: "Misiu23" <m...@i...pl>

    Użytkownik "Patrycja" <p...@i...pl> napisał w wiadomości
    :
[...]
    : >
[...]
    : W umowie nic nie ma o sposobie spłaty prawnika...