  • 1. Data: 2003-02-03 19:47:13
    Temat: Modernizacja w mieszkaniu własnościowym - jak uniknąć?
    Od: m...@o...pl

    Witam Grupowiczów!
    To mój pierwszy post na grupę (no, możę drugi :) więc na wstępie pozdrawiam Was
    wszystkich i na prawdę PLINIE proszę o pomoc.

    Jestem właścicielem lokalu w starym budownictwie w Warszawie (spółdzielcze-
    własnościowe) Mieszkanie nie jest zadłużone, nie jest przedmiotem zastawu itp.
    Dopiero zakończyłem remont kapitalny, w tym wymianę pionów i części instalacji
    gazowej, wraz z piecykiem kąpielowym. Remont został przeprowadzony za wiedzą i
    pisemną zgodą spółdzielni, jednak na piśmie zezwalającym na przeprowadzenie
    remontu znajduje się klauzula: "Pozwolenie wydaje się z zastrzeżeniem, iż w
    razie koniecności wykonania przez Spółdzielnię jakichkolwiek remontów nie
    ponosimy kosztów ani nie jesteśmy zobowiązani do naprawy wystroju dodatkowego
    powstałego w następstwie niniejszego pozwolenia"

    Dziś na tablicy ogłoszeń budynku zauważyłem informację, że z dniem 30 stycznia
    rozpoczyna się instalacja doprowadzenia ciepłej wody w sposób centralny
    (dotychczas piecyki kąpielowe - niektórzy sąsiedzi pozakładali termy) Ja w
    momencie występowania o zgodę na remont nie zostałem poinformowany nawet o
    planach przyłączenia centralnie ciepłej wody - i zwyczajnie jej nie chcę.
    Zainwestowałem spore pieniądze w wymianę całości hydrauliki (w tym pion do
    sąsiadów na własny koszt), nowoczesny piecyk kąpielowy, glazurę i terakotę.
    Mieszkanie znajduje się na ostatniej kondygnacji.

    POMOCY!!!

    Jak przekonać spółdzielnię żeby skończyli tą "modernizację" piętro niżej?????
    Możliwe że coś było na zebraniach - jednak odbywają się w takich godzinach, że
    jeszcze jestem w pracy :-(

    --
    Pozdrawiam z nadzieją;
    Michał Kwiatkowski