  • 1. Data: 2006-01-22 19:27:30
    Temat: szukam adwokata spr przejęcia dziecka -ojciec
    Od: "waldemus" <w...@o...pl>

    szukam adwokata który będzie mnie reprezentował w sprawie
    rozwodowej,konkretnie chodzi o przejęcie opieki nad moim synem z terenu
    Śląska. Katowice pilne

  • 2. Data: 2006-01-23 06:55:04
    Temat: Re: szukam adwokata spr przejęcia dziecka -ojciec
    Od: JFK <s...@g...com>

    Dnia Sun, 22 Jan 2006 20:27:30 +0100, waldemus napisał(a):

    > szukam adwokata który będzie mnie reprezentował w sprawie
    > rozwodowej,konkretnie chodzi o przejęcie opieki nad moim synem z terenu
    > Śląska. Katowice pilne
    Skontaktuj sie ze swoim lokalnym oddzialem stowarzyszenia obrony praw
    ojca(tudziez inna tego typu organizacja).
    Zazwyczaj moga poradzic kto u ciebie jest w tym najlepszy.
    Jakub (JFK) Kasica
    kontakt ze mna:
    http://rudy.mif.pg.gda.pl/~jfk/poczta/
    lub(wolniej)na adres z From