  • 1. Data: 2006-01-22 17:05:32
    Temat: praca na mrozie
    Od: "Radosław C." <r...@t...pl>

    Witam,
    Czy są jakieś przepisy które mówią o pracy na mrozie? Szukałem przez
    google ale znalazłem tylko informacje że osoby pracujące na powietrzu
    powinny dostawać posiłki regeneracyjne. Jednak interesują mnie inne
    informacje np. dopuszczalny czas pracy na mrozie itp. Jeśli ktoś wie
    gdzie tego szukać prosze o odpowiedź.
    Radosław C.

  • 2. Data: 2006-01-22 17:17:10
    Temat: Re: praca na mrozie
    Od: "DrMaksiu" <m...@m...uk>

    Użytkownik ""Radosław C."" <r...@t...pl> napisał w wiadomości
> [...]
    > powinny dostawać posiłki regeneracyjne. Jednak interesują mnie inne
    > informacje np. dopuszczalny czas pracy na mrozie itp. Jeśli ktoś wie gdzie

    Tez szukam tych informacji a google nie zbyt sa pomocne i kodeks pracy tez
    milczy :/

    --
    Pzdr.DrMaksiu [LDZ]-Scott Fx Dh to czolg nie rower!!,
    www.TwojSklepSportowy.pl www.SkokAdrenaliny.pl - Jesli czegos nie ma w

  • 3. Data: 2006-01-22 18:41:24
    Od: Filip Ozimek <f...@m...polbox.pl>

    Radosław C. wrote:
    > Witam,
    > Czy są jakieś przepisy które mówią o pracy na mrozie?

    Ze szkolenia BHP pamiętam, że tylko przy pracy w permanentnie zimnych
    warunkach (np. praca w człodni) dochodzą jakieś bonusy.

    --
    Filip.

  • 4. Data: 2006-01-22 23:15:13
    Od: "Zbynek Ltd." <s...@p...onet.pl>

    Witam

    Filip Ozimek napisał(a) :

    > Ze szkolenia BHP pamiętam, że tylko przy pracy w permanentnie zimnych
    > warunkach (np. praca w człodni) dochodzą jakieś bonusy.

    Praca w chłodni o temperaturze +3 stopnie. To jest już chłodnia.
    Chyba.
    A praca na zewnątrz budynku w -25 stopni się nie kwalifikuje?

    Zbyszek
    PGP key: 0xBA6D33B6
    Reklama: Internet Explorer służy do przeglądania zawartości
    Internetu z Twojego komputera i vice-versa.

  • 5. Data: 2006-01-23 12:36:00
    Od: Filip Ozimek <f...@m...polbox.pl>

    Zbynek Ltd. wrote:

    > Praca w chłodni o temperaturze +3 stopnie. To jest już chłodnia. Chyba.
    > A praca na zewnątrz budynku w -25 stopni się nie kwalifikuje?

    Z tego co rozumiałem to tak :/ Ale może precyzują to inne przepisy,
    tego nie wiem.

    --
    Filip.