    From: "Robert Tomasik" <r...@g...pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: :/ szok nieletnia mnie pozywa :/
    Date: Sun, 31 Dec 2006 03:27:22 +0100

    Użytkownik <a...@t...pl> napisał w wiadomości
    news:1167527851.804336.310590@s34g2000cwa.googlegrou
    ps.com...

    Skoro sama tego chciała, to zakładam, że śladów zgwałcenia żadnych nie będzie.
    Jakiś obrażeń założymy czy innych śladów przełamywania oporu. Weź spokojnie
    pomyśl, jakie ma szanse na skuteczne doprowadzenie do skazania Cię za zgwałcenie
    w takim wypadku? Zwłaszcza, że pewnie znajdzie się kilka osób, które Was
    widziały, że razem się bawiliście jeszcze w dyskotece. Nie załatwia to
    oczywiście sprawy jej ewentualnej nieletniości.

    Tak, czy siak, to na Twoim miejscu, nie wdając się w dyskusję z szantażystką
    złożył bym doniesienie na policje, ze ukradła Ci portfel i jeszcze Cię
    szantażuje. Możesz spróbować nagrać rozmowę z nią i to dać jako dodatkowy dowód.
    Możesz przykładowo zadzwonić do niej i zacząć wypytywać, jakie Ci da gwarancje,
    że nie będzie rościć pretensji, gdy dostanie te pieniądze.

    Fakt, że z Twojego samochodu skradła Ci dowód osobisty, to dodatkowa poszlaka,
    że o żadnym gwałcie być mowy nie może. Jakbyś ja faktycznie zgwałcił, to Twój
    portfel byłby ostatnią rzeczą, na którą by zwracała uwagę.