  • 1. Data: 2007-12-19 14:03:27
    Temat: szkoda z OC i problemy z PROFIBIZ
    Od: bartko <s...@e...net>

    Proszę o poradę jak zachować się w sytuacji, którą opisuję poniżej

    Brałem udział w kolizji, w której mój samochód został uszkodzony. Na
    miejsce zdarzenia przyjechała policja, przy nich ze sprawcą spisaliśmy
    oświadczenie o tym, że on przyznaje się do winy. Policja nie podjęła
    czynności, czyli nie wlepiła mandatu sprawcy i powiedziała, że mam 30 dni
    na zgłoszenie sprawy (podobno jest rok).

    Profibiz otrzymało dokumenty i wysłało do sprawcy jeszcze jedno pismo, pod
    którym się miał podpisać. Zrobili to jednak podając zły numer
    rejestracyjny. Dowiedziałem się o tym ponad miesiąc po fakcie. Sprawca nie
    podpisał się pod tym i powiedział mi, że wysłał im pismo z prośbą o
    poprawienie numeru - to potwierdza PROFIBIZ. Wysłali mu nowe pismo, z
    poprawnym numerem rejestracyjnym. Twierdzi, że odesłał, a PROFIBIZ
    twierdzi, że nic nie dostał - 2 tygodni trwa dostarczanie tego pisma.

    Na infolinii PROFIBIZ słyszę tylko, że policja nie potwierdza zdarzenie,
    mimo, że napisałem, że policja była na miejscu zdarzenia i nie podjęła
    czynności. Ewentualnie czekają na list od sprawcy.

    Czekam już 2 miesiące na pieniądze.

    Czy PROFIBIZ powinien uwzględnić prawidłowo wypełnione oświadczenie
    sprawcy, które zostało sporządzone na miejscu zdarzenia?
    Czy powinienem zgłosić się na policję?
    Może powinienem poskarżyć się gdzieś na PROFIBIZ?

    Barłomiej

  • 2. Data: 2007-12-19 16:02:34
    Temat: Re: szkoda z OC i problemy z PROFIBIZ
    Od: KsZZysiek <kszysiek@____tlen.pl>

    > Czy PROFIBIZ powinien uwzględnić prawidłowo wypełnione oświadczenie
    > sprawcy, które zostało sporządzone na miejscu zdarzenia?

    Oswiadczenie sprawcy nie ma tu zadnego znaczenia formalnego dla
    procedury ... to tylko jakis idiotyczny pomysl tej idiotycznej firmy.
    Mieli obowiazek wyplacic ci kase w ciagu 30stu dni. Teraz wyslij im po
    prostu wezwanie do wypłaty. Jesli nie bedzie reakcji to niestety trzeba
    będzie złozyc pozew do sądu.

    --
    Krzysiek, Krakow, http://kp.oz.pl/

  • 3. Data: 2007-12-19 18:26:35
    Od: "Robert Tomasik" <r...@g...pl>

    Użytkownik "KsZZysiek" <kszysiek@____tlen.pl> napisał w wiadomości

> [...]
    > Mieli obowiazek wyplacic ci kase w ciagu 30stu dni. Teraz wyslij im po
    > prostu wezwanie do wypłaty. Jesli nie bedzie reakcji to niestety trzeba

    W wezwaniu dodał bym jeszcze żądanie wypłaty odsetek. Ale w razie
    bezskuteczności zostanie pozwanie ich do sądu.