  • 1. Data: 2007-12-19 13:52:15
    Temat: Nieruchomosc, a brak polskiego obywatelstwa
    Od: "Memph" <n...@s...com>

    Witam,

    W zwiazku z moimi daleko posunietymi staraniami o uzyskanie(a
    raczej formalne potwierdzenie) obywatelstwa naszego zachodniego sasiada,
    zastanawiam sie nad potencialnym zrzeczniem sie polskiego obywatelstwa(co
    prawda panstwo niemieckie dopuszcza podwojne obywatelstwo w 'moim'
    przypadku, ale na podwojnym obywatelstwie mi nie zalezy).

    Chcialbym sie dowiedziec czy 'prawa' do mojej
    nieruchomosci(zwykle mieszkanie) ulegna 'jakiemus' ograniczeniu: mam na
    mysli, mozliwosc wynajmu sprzedazy i zapisu jako spadek lub darowizne.

    Pozdrawiam

    i z gory dziekuje za odpowiedz

    Memp

  • 2. Data: 2007-12-19 14:56:53
    Temat: Re: Nieruchomosc, a brak polskiego obywatelstwa
    Od: witek <w...@g...pl.invalid>

    > Chcialbym sie dowiedziec czy 'prawa' do mojej
    > nieruchomosci(zwykle mieszkanie) ulegna 'jakiemus' ograniczeniu: mam na
    > mysli, mozliwosc wynajmu sprzedazy i zapisu jako spadek lub darowizne.

    nie.