  • 1. Data: 2007-12-19 15:02:23
    Temat: Bilet okresowy MPT w Pile a Agencja Ochrony Mienia ARSEN - kontrolerzy
    Od: s...@g...com

    Rzecz dzieje się w Pile. Jechałam autobusem komunikacji miejskiej.
    Posiadałam ważny bilet na przejazd, oraz dokument uprawniający do
    ulgi. Pracownik kontroli biletów stwierdził, że bilet był niezgodny z
    legitymacja. Zresztą, nie wiedzieć czemu na mandacie napisał, że
    kontrola odbyła się na linii nr 17 co jest kłamstwem. To była linia nr
    2. O obowiązku wpisania numeru dokumentu uprawniającego do ulgi na
    bilecie 15-dniowym okresowym sieciowym, o tym, ze bilet bez wpisanego
    numeru legitymacji jest nieważny nie ma informacji na bilecie, w
    autobusie jak również w punktach sprzedaży biletów.
    Pomimo braku jakichkolwiek informacji o obowiązku wpisania numeru
    legitymacji miałam wpisany numer legitymacji 204. Kontroler uznał, ze
    brakuje członu datującego wystawienie legitymacji (09/07), w związku z
    tym bilet jest nieważny. Jak nie kijem go to pałką...
    Wlepił mi mandat. Napisałam skargę do firmy "ARSEN" z siedzibą w Łodzi
    o niesłusznym moim zdaniem nalożeniem mandatu. Przypominam, że na
    bilecie, w autobusie jak również w punktach sprzedaży biletów nie ma
    informacji, że bilet bez wpisanego numeru legitymacji jest nieważny.
    Firma ARSEN nie udzieliła mi odpowidzi ale szybko przysłali mi
    PONAGLENIE ZAPŁATY NALEŻNOŚCI, strasząc mnie sądem. I co ja mam
    zrobić? Po prostu zapłacić?
    Informację o konieczności wypisania numeru legitymacji znalazłam w
    regulaminie MPT w Pile.
    Wdzięczna będę za każdą odpowiedź.

    Dziękuję i pozdrawiam

  • 2. Data: 2007-12-19 16:19:24
    Od: kam <x#k...@w...pl#x>

    s...@g...com pisze:
> [...]
    > zrobić? Po prostu zapłacić?
    > Informację o konieczności wypisania numeru legitymacji znalazłam w

    odwołania nie powinnaś wnieść do MPT(?)?
    zwróć się o pomoc do miejskiego/powiatowego rzecznika konsumentów
    (adresy na www.uokik.gov.pl)

    KG

  • 3. Data: 2007-12-19 18:01:52
    Od: "Piotr [trzykoty]" <t...@o...pl>

    <s...@g...com> wrote in message
    >Pomimo braku jakichkolwiek informacji o obowiązku wpisania numeru
    legitymacji miałam wpisany numer legitymacji 204. Kontroler uznał, ze
    brakuje członu datującego wystawienie legitymacji (09/07),

    A czy to jest odnotowane w protokole-wezwaniu? Da się udowodnić, że tak było
    wpisane?

  • 4. Data: 2007-12-19 18:29:37
    Od: s...@g...com

    On 19 Gru, 19:01, "Piotr [trzykoty]" <t...@o...pl>
    wrote:

> [...]
    > brakuje członu datującego wystawienie legitymacji (09/07),
    >
    > A czy to jest odnotowane w protokole-wezwaniu? Da się udowodnić, że tak było

    Nie. Ale mam Swiadka, ze tak było.

  • 5. Data: 2007-12-19 19:32:42
    Od: "Piotr [trzykoty]" <t...@o...pl>

    <s...@g...com> wrote

    >Nie. Ale mam Swiadka, ze tak było.

    A czy w regulaminie przewozu itp. jest napisane, że ma być wpisany numer,
    gdzie to wymaganie jest zapisane?

  • 6. Data: 2007-12-19 20:40:42
    Od: s...@g...com

    On 19 Gru, 20:32, "Piotr [trzykoty]" <t...@o...pl>
    wrote:
    > <s...@g...com> wrote
    >

    > A czy w regulaminie przewozu itp. jest napisane, że ma być wpisany numer,
    > gdzie to wymaganie jest zapisane?

    Tak. W regulaminie jest podane, ze trzeba wpisac pod grozba kary. I
    tylko w regulaminie.
    Regulaminem zainteresowalam sie po fakcie.

  • 7. Data: 2007-12-19 20:58:43
    Od: "Piotr [trzykoty]" <t...@o...pl>

    <s...@g...com> wrote
    >Tak. W regulaminie jest podane, ze trzeba wpisac pod grozba kary. I
    tylko w regulaminie.
    >Regulaminem zainteresowalam sie po fakcie.

    A na bilecie jest odpowiednie pole na nr, tak? To znaczy, że słabo widzę
    linię obrony, że nie wiedziałeś. Jak udowdnisz, że było wpisane i
    wystarczało to do osiągniecia celu tego wpisywania(braku możliwości
    przekazania innej osobie) to masz szansę. Ale póki co walcz z firmą, wysyłaj
    pisma i uzasadniaj to, że numer był wpisany.

  • 8. Data: 2007-12-19 22:00:55
    Od: Kapsel <k...@p...onet.pl>

    Wed, 19 Dec 2007 21:58:43 +0100, Piotr [trzykoty] napisał(a):

    > <s...@g...com> wrote
    > tylko w regulaminie.
    >
    > A na bilecie jest odpowiednie pole na nr, tak? To znaczy, że słabo widzę
    > linię obrony, że nie wiedziałeś.

    No chyba raczej wiedział, jak wpisał numer, tyle że nie cały :]

    --
    Kapsel
    http://kapselek.net