  • 1. Data: 2002-01-31 21:20:19
    Temat: swiadek
    Od: s...@n...pl.invalid (Grzechu)

    Witam wszystkich grupowiczów
    I mam pytanie kóte zanim zadam chciałbym możliwie jak najzwięźlej
    nakreślić tło. Otóż jest sytuacja że osoba X jest wzywana do sądu na
    świadka. Ma poświadczyć fakt zakupu komputera od jegomościa któremu
    exmałżonka chce udowodnić handel sprzętem komputerowym by otrzymać
    wyższe świadczenia alimentacyjne. Ale z przyczyn osobistych osoba X nie
    chce świadczyć. Czy może odmówić przed sądem zeznawania nie narażając
    się jednocześnie na podejrzenia związane z zatajaniem jakichś
    niejasnych procederów handlowych ale z racji że nie chce przyznać się
    do faktu że została "nabita w butelkę" nie chce zeznawać?

    --
    Pozdr.

    Grzegorz F GG-1587436

  • 2. Data: 2002-01-31 23:41:52
    Temat: Re: swiadek
    Od: "Zbyszek \(PL\)" <a...@i...pl>

> [...]
    > niejasnych procederów handlowych ale z racji że nie chce przyznać się
    > do faktu że została "nabita w butelkę" nie chce zeznawać?

    Nie , chyba że będzie kłamać.

    Zbyszek

  • 3. Data: 2002-02-01 20:20:38
    Od: s...@n...pl.invalid (Grzechu)

    Zbyszek (PL) wystukał(a):

    > Nie , chyba że będzie kłamać.

    Czyli nie można odmówić zeznań? Czy dobrze zrozumiałem?

    --
    Pozdr.

    Grzegorz F GG-1587436