  • 1. Data: 2002-01-31 19:36:06
    Temat: bank nie chce mi dac potwierdzenia przelewu-czy to zgodne z prawem?
    Od: "Rena" <r...@p...pl>

    w zeszlym roku realizowalam w mbanku p/p oplacajac w ten sposob naleznosc
    dla aster citi. niedawno zamknelam r-k w mbanku i teraz okazalo sie, ze
    potrzebuje miec potwierdzenie zrealizowanego p/p.

    mbank odmawia mi wydania potwierdzenia p/p, bo zliwkidowalam u nich r-k. czy
    to jest zgodne z prawem? mi sie wydaje, ze moge prosic o takie
    potwierdzenie, a bank ma obowiazek przechowywac takie dane przez kilka lat i
    nie powinien robic mi problemu....

    rena