  • 1. Data: 2002-01-31 20:08:34
    Temat: Doniesienie do prokuratury
    Od: <r...@p...onet.pl>

    Witam

    czy ktos z grupowiczow moze udzielic mi odpowiedzi an pytanie jak powinno
    wygladac i jaka ma miec forme doniesienie do prokuratury, ew czy sa jakies
    serwisy lub strony na ktorych mozna sie czegos na ten temat dowiedziec

    pozdrawiam

    Robert

  • 2. Data: 2002-02-01 03:34:41
    Temat: Re: Doniesienie do prokuratury
    Od: "Cezar" <c...@b...pl>

    Użytkownik <r...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
> [...]
    > wygladac i jaka ma miec forme doniesienie do prokuratury, ew czy sa jakies
    > serwisy lub strony na ktorych mozna sie czegos na ten temat dowiedziec

    Forma dowolna (pisemna lub ustne z obowiazkiem sporzadzenia z tego
    protokolu) - gdyz nie mozna wymagac od przecietnego Kowalskiego znajmosci
    prawa i daltego nie ma tu szczegolnych wymogow co do tresci zawiadomienia
    (oczywiscie powinno byc jak najbardziej tresciwe ale zgodne z prawda bo jak
    nie to.....)

    Cezar

  • 3. Data: 2002-02-01 07:39:24
    Od: Piotr Szkudlarek <s...@w...com.pl>

    Dokladnie tak. Wlasciwie jedyny obowiazek to podanie dokaldnego adresy do
    korespondencji.

    P.Sz.

  • 4. Data: 2002-02-01 08:46:18
    Od: <r...@p...onet.pl>