  • 1. Data: 2004-12-02 12:06:03
    Temat: Pozew o eksmisje a 222 kc wydanie nieruchomości
    Od: "Sylwia" <s...@u...wp.pl>

    Nie jestem prawnikiem tylko "szarym" człowieczkiem z zerową znajomością
    prawa.
    Wszystko co wiem to przeczytałam w internecie.
    Mam pytanie złozyłam pozew o eksmisje za niepłacenie a teraz znalazłam art.
    222 kc o wydaniu nieruchomości. Czy mogę złożyć jeszcze wniosek o wydanie
    nieruchomości ??
    Rodzina zamieszkująca mój lokal bez tytułu prawnego, nie jest w nim
    zameldowana i ma umowę najmu do innego lokalu (w którym była zameldowana
    tymczasowo i ma tam cześc swoich rzeczy). U mnie mieszkają, mimo że mam
    dokument podpisany o obietnicy terminu w którym się wyprowadzą ale
    oczywiście termin dawno przekroczony.
    Mam nadzieje, ze napisałam jasno.
    Swoją droga głupio, że niby człowiek jestem wykształcony a nie potrafie tych
    wszystkich przepisów zrozumieć :(
    Sylwia