  • 1. Data: 2004-12-02 10:42:55
    Temat: dokumenty po wymianie... potrzebne czy nie..?
    Od: "Laponczyk" <localadmin@__X__duet.net.pl>

    Witam Wszystkich,
    mam pytanie, czy stary dowod osobisty, prawo jadzy
    moga sie jeszcze do czegos przydac czy mozna je wyrzucic,
    z gory dziekuje za odpowiedzi,
    Pozdrawiam, Lapo

  • 2. Data: 2004-12-02 12:34:41
    Temat: Re: dokumenty po wymianie... potrzebne czy nie..?
    Od: Piotr <p...@p...fm>

    Laponczyk wrote:

    > Witam Wszystkich,
    > mam pytanie, czy stary dowod osobisty, prawo jadzy
    > moga sie jeszcze do czegos przydac czy mozna je wyrzucic,

    A nie musiałeś oddać starych dokumentów przy wymianie??

    pozdrawiam
    Piotr

  • 3. Data: 2004-12-02 12:59:55
    Od: "Laponczyk" <localadmin@__X__duet.net.pl>

    "Piotr" <p...@p...fm> wrote in message

    > A nie musiałeś oddać starych dokumentów przy wymianie??

    nie, Pani w urzedzie gdy jej chciealem zostawic dowod powiedziala
    "niech Pan schowa, moze sie jeszcze przydac"..
    i mnie zaskoczyla.... najchetniej bym go wyrzucił
    a jak jestesmy w temacie to czy poza US
    mam obowiazek jeszcze kogos poinformowac o zmianach..?
    pozdrawiam,
    Milego Dnia

  • 4. Data: 2004-12-02 13:05:20
    Od: Kamil Jońca <k...@g...pl>

    on 2004-12-02 13:34 Piotr said the following:

    > A nie musiałeś oddać starych dokumentów przy wymianie??
    Prawo jazdy chyba trzeba. Dowód osobisty przy wymianie... pan się spytał
    czy chcę na pamiątkę i wbił w iluś miejscach anulowano (chba też
    przedziurkował, i oddał)
    KJ
    Kontakt JID: k...@j...aster.pl

  • 5. Data: 2004-12-02 13:23:08
    Od: "Big Jack" <m...@h...aw>

    W wiadomości: news:con3s8$tm$1@nemesis.news.tpi.pl
    użytkownik *Laponczyk* napisał(a):

> [...]
    > i mnie zaskoczyla.... najchetniej bym go wyrzucił
    > a jak jestesmy w temacie to czy poza US
    > mam obowiazek jeszcze kogos poinformowac o zmianach..?

    Ja bym na Twoim miejscu nie wyrzucał. Wprawdzie do niczego już się chyba
    nie przyda, ale kiedyś dla potomnych może stanowić jakąś wartość
    sentymentalną. Nie wiem czy to jest obowiązek, ale mnie jeszcze
    poradzili powiadomić macierzysty bank o zmianie nr DO.
    Big Jack

    --
    //////
    ( o o) GG: 660675

  • 6. Data: 2004-12-03 18:07:13
    Od: Catbert <virtual_banana_spam@spam_wp.pl>

    On 12/2/2004 1:34 PM, Piotr wrote:

    > A nie musiałeś oddać starych dokumentów przy wymianie??

    Mnie w starym DO obcieto róg i oddano (Sopot).
    W dowodzie masz wpisane np. dzieci, poprzednie miejsca zameldowania,
    kiedys wpisywano miejsca pracy - każde tych danych moga sie przydać,
    podobnie jak fakt ich umieszczenia w niewaznym, co prawda, ale jednak
    dokumencie.

    Pzdr: Catbert