  • 1. Data: 2003-12-30 15:32:14
    Temat: swiadczenie emerytalne - bardzo pilne
    Od: "MichalP" <p...@w...com.pl>

    Witam

    Moja mama ma mozliwosc przejsca na wczesniejsze swiadczenie emerytalne.
    Niebawem maja sie zmienic zasady przejsca na swiadczenie na bardzo
    niekozystne finansowo, oraz ma byc utrudniona procedura przejsca i to jest
    ostatnia szansa na przejscie na swiadczenie.
    Dyrektor organu miejskiego zgodzil sie lecz Dyrektor organu wojewodzkiego
    odmowil wymowienia tytulem zwolnienia z przyczyn ekonomicznych. Nie wiem
    dlaczego nie chce sie zgodzic. Prawdopodobnie chodzi o to by nie placic
    odprawy 3-miesiecznej. Niebawem maja byc masowe zwolnienia w tej firmie.
    Czy jest jakas mozliwosc by nie chciec odprawy ? Wtedy mozliwe ze sie zgodza
    dac wymowienie stosunku pracy.
    Zaznaczam ze wymowienie musi byc z przyczyn ekonomicznych a sprawa jest
    pilna

    --
    pozdrawiam