  • 1. Data: 2003-12-30 14:29:15
    Temat: Reprezentowanie pacjenta w sprawie przeciwko szpitalowi
    Od: "Robert B" <t...@W...gazeta.pl>

    Witam,

    czy moglby mi ktos polecic prawnika z Piły lub okolic
    (Wlkpolska), ktory podjalby sie reprezentowania pacjenta
    przeciwko szpitalowi. Po niewlasciwej lub zbyt silnej narkozie
    pacjent nie slyszy na jedno ucho. W tej chwili lezy na
    laryngologii i ma mniej niz 10% na odzyskanie sluchu
    (Tydzien czasu po operacji). Ordynator laryngologii
    potwierdza, ze to po narkozie i ze jesli po operacji pacjent
    uzala sie na problemy ze sluchem to powinien byc przewieziony
    natychmiast na laryngologie. Pacjent po narkozie i przez nastepne
    dwa dni informowal lekarzy i pielegniarki, ze nie slyszy na jedno
    a dzwiek dobiegajacy do drugiego ucha powoduje dudnienie w glowie.
    Nikt nie zareagowal.

    Pozdrawiam,
    Robert.

  • 2. Data: 2003-12-30 15:04:17
    Od: Ania <k...@i...pl>

    Ja procesowalam sie ze szpitalem w Pile tylko ze najpierw zlozylam
    doniesienie do prokuratury o popelnieniu przestepstwa. Moim zdaniem
    dobrym adwokatem jest Kubiak Janusz, z calego serca odradzam KubskA. Jak
    bys chcial jakies blizsze namiary to pytaj. W moim przypadku podpisalam
    ugode ze szpitalem i wyplacili mi odszkodowanie.
    Pozdrawiam
    Ania

  • 3. Data: 2003-12-30 17:41:43
    Od: "Robert B" <t...@N...gazeta.pl>

    > bys chcial jakies blizsze namiary to pytaj. W moim przypadku podpisalam
    To poprosze namiary na t...@g...pl lub t...@w...pl
    Dzieki z gory.

    Pozdrawiam,
    Robert