  • 1. Data: 2003-12-30 11:52:45
    Temat: NIERZETELNY ADWOKAT
    Od: jadwad<j...@o...pl>

    Zleciłam Kancelarii Adwokackiej sprawę dotyczacą nakazu zapłaty.
    Wprawdzie do wydania wyroku doszło ,dłużnik nie zrobił odwołania
    sprawa trafiła do Komornika. Komornik zajął samochód osobowy .
    Okazało się ,że samochód jest w 49% własnością
    Banku/przewłaszczenie samochodu/i Bank kazał mi zwolnić samochód
    spod egzekucji,natomiast adwokat ,który zajmował się tą sprawą od
    początku ,stwierdził ,żeby samochodu nie zwalniać , ponieważ jeżeli
    dojdzie do rozprawy sądowej to na podstawie art.101kpc zwolnimy
    samochód i wtedy może żadać zwrot kosztów zastępstwa
    procesowego.Upewniałam się czy na pewno nie poniosę żadnych
    kosztów. Gdy doszło do rozprawy adwokat na nią nie pojechał,kazał mi
    tylko powiedzieć ,że samochód zwalniam spod egzekucji i tu
    niespodzianka... Sąd obciążył mnie kosztami w wysokości 5 000 zł.
    podając w uzasadnieniu ,że samochód powinnam zwolnić,ponieważ
    stanowi własność Banku i że dostałam przedsądowe wezwanie do
    zapłaty ,o którym adwokat też wiedział.Proszę o pomoc co moge w tej
    sytuacji zrobić, ponieważ nie mam możliwości zapłacic tak wysokich
    kosztów a uważam , że Kancelaria naraziła mnie na straty ,ponieważ
    chodziło tylko o wynagrodzenie adwokata w kwocie 2440zl, którego nie
    płaciłam przy podpisywaniu pełnomocnictwa.Co mam w tej sytuacji
    zrobić, wyrok wkrótce się uprawomocni. Dziękuję

    -> http://usenet.pomocprawna.info

  • 2. Data: 2003-12-30 12:34:08
    Temat: Re: NIERZETELNY ADWOKAT
    Od: "Tomasz Waszczynski" <w...@w...org>

    Użytkownik "jadwad" <j...@o...pl> napisał w wiadomości
> [...]
    > niespodzianka... Sąd obciążył mnie kosztami w wysokości 5 000 zł.
    > podając w uzasadnieniu ,że samochód powinnam zwolnić,ponieważ

    Geez, ale bzdety. Adwokat głąb i sąd głąb. Ale adwokat większy.
    Jeśli samochód nie stanowi własności banku w całości, to ponieważ bank może
    się zaspokoić ze zlicytowanego auta, to nie ma przesłanej do występowania z
    powództwem o zwolnienie samochodu spod egzekucji.

    Proponuję udanie się do innego pełnomocnika i złożenie stosownej apelacji.
    Jeśli natomiast minął już termin, to masz pecha.

    Pozdrawiam,
    Washko

  • 3. Data: 2003-12-30 12:51:35
    Od: jadwad<j...@o...pl>

    Przysłano mi wraz z wezwaniem przedsądowym wypowiedzenie umowy
    kredytowej ,ponieważ dłuznik nie zapłacił ostatniej raty kredytowej w
    terminie.Gdy nastąpiło zajęcie komornicze dłużnik nadal tym
    samochodem jezdził,lecz po miesiącu juz tego samochodu nie było,
    czyli wtedy została wypowiedziana umowa i chyba Bank stał się wtedy
    właścicielem samochodu w całości ,ale o tym tez Adwokat wiedział .

    -> http://usenet.pomocprawna.info