  • 1. Data: 2004-11-14 16:31:05
    Temat: Wyrok
    Od: Pajączek <p...@o...pl>

    Witam
    Mam prawomocny wyrok sądu pracy z tytułem wykonawczym, nakazujący
    pracodawcy sprostowanie świadectwa pracy. Wysłałem to do pracodawcy, ten
    niestety mnie olał. Wysłałem pisemko do pipu, niestety chyba się nie
    doczekam odpowiedzi (poprzednio w innej sprawie ale dot. tego samego
    pracodawcy mi nie odpowiedzieli).
    Poradzono mi, abym spróbował pisać do sądu, że pracodawca nie zastosował
    się do wyroku. Pytanie: co, w jakiej formie i do kogo napisać, aby
    odniosło to skutek.

    Pozdrawiam i dzięki z góry za odpowiedzi

  • 2. Data: 2004-11-14 19:48:47
    Temat: Re: Wyrok
    Od: "Mecenas" <m...@p...pl>

    Użytkownik "Pajączek" <p...@o...pl> napisał w wiadomości
    > Poradzono mi, abym spróbował pisać do sądu, że pracodawca nie zastosował
    > się do wyroku. Pytanie: co, w jakiej formie i do kogo napisać, aby
    > odniosło to skutek.

    Dobrze Tobie poradzono.
    Zobacz przepis art. 1050 kodeksu postepowania cywilnego.
    Forma wniosku podobna do pozwu tylko Ty jesteś wierzycielem, a firma
    dłuznikiem.
    Napisz swoimi słowami i podaj sowje dane wraz z sygnatura akt, wktórej
    uzyskałeś wyrok.

    Pozdrawiam
    Michał

  • 3. Data: 2004-11-15 17:00:36
    Od: Pajączek <p...@o...pl>

    Użytkownik "Mecenas" <m...@p...pl> napisał w wiadomości
> [...]
    > dłuznikiem.
    > Napisz swoimi słowami i podaj sowje dane wraz z sygnatura akt, wktórej

    Dzięki ogromne!