  • 11. Data: 2003-02-22 09:58:36
    Temat: Re: student na 2 tych samych kierunkach
    Od: Kamil Golaszewski <k...@p...onet.pl>

    Marcin Lubojański wrote:

    > Jak najbardziej. Tylko cały czas chcę się dowiedzieć czy taki zapis
    > rzeczywiście istnieje w jakiejś ustawie. Po prostu nie mam żadnego
    > kontrargumentu na "ustawę" Pani Kierowniczki Działu Kształcenia.

    niech wam odpowie na o jakiej ustawie mówi
    pytanie na piśmie

    KG

  • 12. Data: 2003-02-22 11:58:55
    Od: "Boguslaw Szostak" <a...@u...agh.edu.pl>

    "Marcin Lubojański" [...]

    > Jak najbardziej. Tylko cały czas chcę się dowiedzieć czy taki zapis
    > rzeczywiście istnieje w jakiejś ustawie. Po prostu nie mam żadnego
    > kontrargumentu na "ustawę" Pani Kierowniczki Działu Kształcenia.

    Jescze raz powtarzam

    Komplenie sie nie rozumiemy.
    Zrobiliscie cos dosc skomplikowanego i trudno bez znajomosci
    dokumentow zajac konkretne stanowisko. ja panu usiluje wytlumaczyc ze:

    "Pani Kierowniczka" (z calym szacunkiem dla pan kierowniczek)
    NIE JEST ta osoba, ktra ma decydowac czy Pan jest, czy nie jest studentem.

    O tym decyduje Dziekan i Rektor. Dziekan i Rektor ma obowiazek wyjasnic
    z "Pania Kierowniczka" te "drobiazgi" nie Pan.

    Przyznanie stypendium odbywa sie na podstawie REGULAMINU
    ten regulamin precyzuje kto i na jakich warunkach otrzymuje stypendium.
    "Panie kierowniczki" sa od sprawdzenia papierkow, anie od orzekania, czy
    dziekan mial,
    czy ine mial prawo wpisac pana na liste.

    WEDLUG MNIE powinien Pan napisac pismo do Dziekana
    z prosba o wyjasnienie przyczyn rozbieznosci zdan
    pomiedzu Panem Dziekanem a "Pania Kierowniczka"
    w kwesti Panskiego statusu na uczelni.
    Dopiero potem mozna zastanawiac sie nad innymi krokami - z droga sadowa
    wlacznie.

    Boguslaw

  • 13. Data: 2003-02-22 12:56:37
    Od: "Marcin Lubojański" <m...@p...pl>

    Osobnik podający się za Boguslaw Szostak <a...@u...agh.edu.pl> w
    poście news:b37oj7$i$1@galaxy.uci.agh.edu.pl napisał:

> [...]
    > orzekania, czy dziekan mial,
    > czy ine mial prawo wpisac pana na liste.

    OK. Ale nas nie ma na liście w dziale kształcenia. Nie mam pojęcia jak to
    jest możliwe że w dziekanacie jest wszystko ok, a w dziale kształcenia nie,
    ale tak jest. A wytłumaczenie *pani kierowniczki* jest takie jak już
    pisałem.

> [...]
    > w kwesti Panskiego statusu na uczelni.
    > Dopiero potem mozna zastanawiac sie nad innymi krokami - z droga

    Problem w tym że Pani Dziekan też nie bardzo wie jak tą sprawę załatwić. Ona
    nam bardzo pomogła w przyjęciu na studia magisterskie i nie chcemy jej teraz
    jakichś kłopotów robić. Mamy iść z Panią Dziekan do Rektora na konfrontację
    z kierowniczką działu kształcenia. Jeżeli problemem jest status uczelni a
    nie *jakaś ustawa* to chyba nie powinno być większego problemu. Cały czas
    próbuję dojść do tego czy rzeczywiście istnieje zapis w jakiejś ustawie
    zabraniający studiowania na studiach magisterskich absolwentowi studiów
    inżynierskich na tym samym kierunku.

    Ja się tylko obawiam że problem może być większy niż tylko stypendia -
    skończymy studia magisterskie a uczelnia nie będzie się do nas przyznawała
    (jeśli pracodawca zadzwoni do działu kształcenia potwierdzić ważność dyplomu
    to jest to bardzo prawdopodobne).

    Pozdrawiam
    Marcin Lubojański
    --
    interesujesz się turystyką? zapraszam na:
    www.goscinni.betacom.pl - bezpłatne noclegi