  • 1. Data: 2003-02-20 12:02:33
    Temat: student na 2 tych samych kierunkach
    Od: "Marcin Lubojański" <m...@p...pl>

    Witam
    Czy wg prawa zabronione jest studiowanie na 2 tych samych kierunkach na tej
    samej uczelni (studia dzienne magisterskie i inżynierskie)? Zostałem
    przyjęty na studia magisterskie będąc na inżynierskich a teraz okazuje się
    że było to bezprawne !!
    Może ktoś skierować mnie do dopowiedniej ustawy czy czegoś takiego?
    Co ja mam teraz zrobić? Skończyłem już studia inżynierskie. Skończę
    magisterskie i może się okazać że mój dyplom jest nieważny ??

    Pozdrawiam
    Marcin Lubojański
    --
    interesujesz się turystyką? zapraszam na:
    www.goscinni.betacom.pl - bezpłatne noclegi

  • 2. Data: 2003-02-20 12:23:56
    Temat: Re: student na 2 tych samych kierunkach
    Od: "Boguslaw Szostak" <a...@u...agh.edu.pl>

    "Marcin Lubojański" <m...@p...pl> wrote in message
> [...]
    > samej uczelni (studia dzienne magisterskie i inżynierskie)? Zostałem
    > przyjęty na studia magisterskie będąc na inżynierskich a teraz okazuje się

    Moze byc bezprawne to, ze nie uzyskal Pan zgody dziekana ...

    Prosze dokladnie zapytac co jest wg pan w dziekanacie bezprawne -
    postaram sie pomoc

    Boguslaw

  • 3. Data: 2003-02-20 12:55:25
    Od: "Marcin Lubojański" <m...@p...pl>

    Osobnik podający się za Boguslaw Szostak <a...@u...agh.edu.pl> w
    poście news:b32ha6$4s3$1@galaxy.uci.agh.edu.pl napisał:

    > Moze byc bezprawne to, ze nie uzyskal Pan zgody dziekana ...
    > Prosze dokladnie zapytac co jest wg pan w dziekanacie bezprawne -
    > postaram sie pomoc

    Była zgoda rektora. Przyjęli kilkanaście osób ze studiów inżynierskich na
    studia magisterskie na ten sam kierunek. W nowym indeksie mam wpisane "II
    fakultet".
    Podpisaliśmy że przez rok nie będziemy pobierać stypendium. Teraz sie ten
    okres skończył.
    Po wizycie w dziale kształcenia okazało się że wg nich my nie jesteśmy
    studentami, bo zostaliśmy bezprawnie przyjęci na drugi taki sam kierunkek.

    Pozdrawiam
    Marcin Lubojański

  • 4. Data: 2003-02-20 15:56:35
    Od: "Alek" <a...@p...onet.pl>

    Użytkownik "Marcin Lubojański" <m...@p...pl> napisał w
    wiadomości news:b32jeq$dro$1@inews.gazeta.pl...
    [...]
> [...]
    > Po wizycie w dziale kształcenia okazało się że wg nich my nie jesteśmy
    > studentami, bo zostaliśmy bezprawnie przyjęci na drugi taki sam kierunkek.

    To chyba najprościej pójść (napisać) do rektora, w końcu on na uczelni za
    władzę robi. :)

    pozdrawiam i powodzenia
    Alek

  • 5. Data: 2003-02-20 17:17:54
    Od: "Marcin Lubojański" <m...@p...pl>

    Osobnik podający się za Alek <a...@p...onet.pl> w poście
    news:b32tst$anc$1@news.onet.pl napisał:

    > To chyba najprościej pójść (napisać) do rektora, w końcu on na
    > uczelni za władzę robi. :)

    Jak najbardziej. Tylko że kierowniczka działu kształcenia twierdzi że wg
    "jakiejś ustawy" nie można być studentem na dwóch tych samych kierunkach
    (nawet jeśli to przecież teraz jestem już tylko na magisterskich,
    inżynierskie skończyłem). Po prostu chciałem wiedzieć czy to rzeczywiście
    prawda zanim zacznę się wykłócać przed rektorem.

    Pozdrawiam
    Marcin Lubojański

  • 6. Data: 2003-02-21 10:52:24
    Od: "Marcin Lubojański" <m...@p...pl>

    Osobnik podający się za Marcin Lubojański <m...@p...pl> w
    poście news:b332ot$fj4$1@inews.gazeta.pl napisał:

> [...]
    > magisterskich, inżynierskie skończyłem). Po prostu chciałem wiedzieć
    > czy to rzeczywiście prawda zanim zacznę się wykłócać przed rektorem.

    Pliiiizzzz.
    Nikt nie moze mi pomóc??

    Pozdrawiam
    Marcin Lubojański

  • 7. Data: 2003-02-21 11:40:40
    Od: "Boguslaw Szostak" <a...@u...agh.edu.pl>

    "Marcin Lubojański" [...]

> [...]
    > inżynierskie skończyłem). Po prostu chciałem wiedzieć czy to rzeczywiście
    > prawda zanim zacznę się wykłócać przed rektorem.

    Z calym szacunkiem dla Kierowniczki....
    Nie ona jest na uczelni wladza. Jesli decyzja (jak rozumie) Dziekana i za
    zgoda Rektora
    zostaliscie przyjeci na drugi kierunek, to musi byc jakas DECYZJA by
    anulowac
    (jesli to mozliwe) wpis, lub skreslic was ze studiow.
    Od tej decyzju jestt dziekan i Rektor a nie najmadrzejsza nawet
    kierowniczka.

    Tak naprawde to nie wiem po co chodziliscie do jakiegos "dzialu
    ksztalcenia".

    Ja nigdy nie bylem, a jestem omc matematykiem i
    zwyczajnym inzynierem elektrykiem. (i pracuje na uczelni).

    Jesli Pan napisze mi dokladniej o co naprawde chodzi postaram sie pomoc.

    Boguslaw

  • 8. Data: 2003-02-21 12:30:50
    Od: "Marcin Lubojański" <m...@p...pl>

    poście news:b3534v$6nb$1@galaxy.uci.agh.edu.pl napisał:

> [...]
    > (jesli to mozliwe) wpis, lub skreslic was ze studiow.
    > Od tej decyzju jestt dziekan i Rektor a nie najmadrzejsza nawet

    Tu nie chodzi o decyzję o skreśleniu nas z listy ale o to że my jesteśmy wg
    *Pani Kierowniczki Działu Kształcenia* na studiach bezprawnie, "bo tak pisze
    w ustawie".

    > Tak naprawde to nie wiem po co chodziliscie do jakiegos "dzialu
    > ksztalcenia".

    Żeby dostać stypendium.

    > Jesli Pan napisze mi dokladniej o co naprawde chodzi postaram sie
    > pomoc.

    Nie wiem jak jeszcze dokładniej można to opisać.
    wg *Pani Kierowniczki Działu Kształcenia* na studiach bezprawnie, "bo tak
    pisze w ustawie". Dla niej nie liczy się decyzja Rektora, bo wg niej my nie
    mogliśmy zostać w ogóle przyjęci na drugi ten sam kierunek. I dlatego ona
    nam nie może wypłacić stypendium, bo u niej nie jesteśmy nawet na liście
    studentów. Chciałem się na tej grupie dyskusyjnej dowiedzieć czy
    rzeczywiście istnieje w jakiejś ustawie zapis, że nie można być studentem na
    2 tych samych kierunkach (przypominam - przed obroną inżynierską zostałem
    przyjęty na "drugi fakultet" na ten sam kierunek ale na studia magisterskie
    (nie uzupełniające tylko zwykłe magisterskie). Teraz jestem już tylko na
    tych magisterskich.)

    Pozdrawiam
    Marcin Lubojański

  • 9. Data: 2003-02-21 13:28:07
    Od: "Boguslaw Szostak" <a...@u...agh.edu.pl>

    "Marcin Lubojański"[...]

> [...]
    wg
    > *Pani Kierowniczki Działu Kształcenia* na studiach bezprawnie, "bo tak

    To u Panstwa na uczelni stypendia przydzielaja "panie keirowniczki" ?

> [...]
    > nam nie może wypłacić stypendium, bo u niej nie jesteśmy nawet na liście

    No wiec ... jesli nie ma Was na liscie to ONA oczywiscie niemoze nic
    zrobic...

    Proponuje zastosowac do sprawy odejscie negocjacyjne.

    Wy Macie klopot ipani tez - trzeba to rozwiazac.

    U nas taki problem "z definicji" nie istnieje - studia sa jednolite,
    w pewnej chwilistudent decyduje czy zrobic jeszce semestr i zostac
    inzynierem,
    czy koncyc jako magister..Jesli zdecyduje zostac inzynierem TEZ moze
    kontynuowac
    i dorobic magisterskie.. Ale pworcmy do problemu.

> [...]
    magisterskie
    > (nie uzupełniające tylko zwykłe magisterskie). Teraz jestem już tylko na

    To musi sie Pan zdecydowac.
    Tu pisze Pan ze jest, a przedtem, ze Pana nie ma.na liscie studentow...

    Od odejmowania decyzji na uczelni w tych sprawach sa Dziekan i Rektor
    CZy dziekanat TEZ uwaza ze Pan niejest studentem ?

    Stypendia przyznawane sa na podstawie regulaminu zatweirdzanego na uczelni..
    U nas stypendia przyznaje Dziekan, na wniosek zainteresowanego,
    ktory dostarcza dkumenty, "Pani Kierowniczna" sprawdza tylko (az)
    dokumenty i stwierdza, czy cos jes, czy nie jest zgodne z regulaminem -
    w razie watpliwoscimozna sie odwolac.

    Mysle,z e zaczac nalezy od dziekanatu, jesli wg dzieanatu jest pan
    studentem, to trzeba sie dowiedziec,
    dlaczego inny dzial uwaza, ze nie...

    Jesli dzialy beda mialy "sprzeczne opinie" mozna napisac do rektora.

    Boguslaw
    Boguslaw

  • 10. Data: 2003-02-21 21:35:33
    Od: "Marcin Lubojański" <m...@p...pl>

    poście news:b359eg$ev2$1@galaxy.uci.agh.edu.pl napisał:

    > No wiec ... jesli nie ma Was na liscie to ONA oczywiscie niemoze nic
    > zrobic...

    No tak. Tylko że wg niej nic nie możemy zrobić, bo "jesteśmy studentami
    niezgodnie z prawem" - i na 100% nie chodziło jej o jakieś wewnętrzne
    ustalenia na uczelni.

> [...]
    > kontynuowac
    > i dorobic magisterskie.. Ale pworcmy do problemu.

    U nas teoretycznie też ale nie na tym roku na którym ja byłem. Rok później
    był już program "magisterski" ale można było się zdecydować tylko na
    inżyniera. Ja byłem na studiach inżynierskich i musiałem przejść na rok
    niżej żeby móc kontynuować nauke na studiach magisterskich.

    > To musi sie Pan zdecydowac.
    > Tu pisze Pan ze jest, a przedtem, ze Pana nie ma.na liscie
    > studentow...

    Indeks mam, legitymacje mam. Nie ma mnie (nas) tylko w komputerach w dziale
    kształcenia.

    > Od odejmowania decyzji na uczelni w tych sprawach sa Dziekan i Rektor
    > CZy dziekanat TEZ uwaza ze Pan niejest studentem ?

    Nie, choć nie bardzo wie jak przekonać dział kształcenia.

    > Mysle,z e zaczac nalezy od dziekanatu, jesli wg dzieanatu jest pan
    > studentem, to trzeba sie dowiedziec,
    > dlaczego inny dzial uwaza, ze nie...

    Jak już pisałem, wg działu kształcenia nie możemy być studentami, bo wg
    "jakiejś ustawy" nie można być studentem na dwóch tych samych kierunkach,
    nie można być jednocześnie absolwentem uczelni (mam dyplom inżyniera) i
    studiować dalej na tym samym kierunku (a to że to są studia magisterskie
    jest wg działu kształcenia zupełnie nieważne).

    > Jesli dzialy beda mialy "sprzeczne opinie" mozna napisac do rektora.

    Jak najbardziej. Tylko cały czas chcę się dowiedzieć czy taki zapis
    rzeczywiście istnieje w jakiejś ustawie. Po prostu nie mam żadnego
    kontrargumentu na "ustawę" Pani Kierowniczki Działu Kształcenia.

    Pozdrawiam
    Marcin Lubojański