  • 1. Data: 2004-03-08 15:08:41
    Temat: archiuwm prawne..
    Od: "ownerek" <ownerek@tego_tu_byc_nie_powinno.interia.wytnij_to.pl>

    Witam
    Studiujac robilem sobie archiwum prawne z plyt dodawanych do GAZETY PRAWNEJ
    I RZECZPOSPOLITEJ.
    Egzamin juz zdalem, moze teraz komus sie przyda, szkoda mi tego wyrzucac ;)
    Oddam za symboliczne piwko dla mnie i mojej dziewczyny.

    Udalo mi sie zarchiwizowac nastepujace pozycje:

    > GAZETA PRAWNA - FIRMA 2004 PRZEPISY,KOMENTARZE,PORADY

    > GAZETA PRAWNA - PODATKI 2003-2004

    > GAZETA PRAWNA - PORADY PRAWNE Z ZAKRESU PRAWA PRACY I UBEZPIEN

    > GAZETA PRAWNA - PRAWO NA CODZIEN - UMOWY I FORMULARZE POTRZEBNE

    > GAZETA PRAWNA - PRAWO NA CODZIEN 70 PORADNIKÓW DLA CAŁEJ RODZINY

    > RZECZPOSPOLITA - ENCYKLOPEDIA PRAWNA

    > RZECZPOSPOLITA - KODEKS PRACY 1.01.2004

    > RZECZPOSPOLITA - PODATKI OD OSOB FIZYCZNYCH I PRAWNYCH 2003-2004

    Pozdrawiam serdecznie i zycze wszytskim milego kontaktu z naszym prawem ;)

    ownio

  • 2. Data: 2004-03-08 16:37:21
    Temat: Re: archiuwm prawne..
    Od: "Andrzej_K." <n...@n...spam.pl>

    "ownerek" <ownerek@tego_tu_byc_nie_powinno.interia.wytnij_to.p
    l>
    napisał w wiadomości news:c2i30i$oql$2@atlantis.news.tpi.pl

    > [.....................]
    > wyrzucac ;) Oddam za symboliczne piwko dla mnie i mojej dziewczyny.
    > [.................]

    Jeśli za symboliczne piwko tzn., że post ten jest
    komercyjnym spamem. Więc jeśli to jest spam
    to *paszoł won* na specjanie do tego celu
    utworzone grupy:

    pl.ogloszenia.rozne
    alt.pl.ogloszenia.kupie-sprzedam
    pl.ogloszenia.sprzedam

    --
    Pozdrawiam - Andy_K.
    Żadna waluta nie jest już pewna.

  • 3. Data: 2004-03-08 21:35:12
    Od: "Robert Tomasik" <r...@g...pl>

    Użytkownik "Andrzej_K." <n...@n...spam.pl> napisał w wiadomości

    > Jeśli za symboliczne piwko tzn., że post ten jest
    > komercyjnym spamem. Więc jeśli to jest spam
    > to *paszoł won* na specjanie do tego celu
    > utworzone grupy:

    Moim zdaniem przesadziłeś w tym momencie. Piwo kosztuje 2-5 zł. Wartość
    tych płyt jest wielokrotnie większa, a stanowią wartość same w sobie
    również jako zbiór, jeśli ktoś się tym interesuje.

  • 4. Data: 2004-03-09 06:01:48
    Od: "Andrzej_K." <n...@n...spam.pl>

    Użytkownik "Robert Tomasik" <r...@g...pl> napisał w
    wiadomości news:c2irug$mcm$6@news.onet.pl

> [...]
    > tych płyt jest wielokrotnie większa, a stanowią wartość same w sobie
    > również jako zbiór, jeśli ktoś się tym interesuje.

    Szanuję Twoje zdanie, ale zasady to są zasady.
    Jedną z nich jest ta, że ogłaszamy się na odpowiednich
    grupach - zaprzeczysz?

    --
    Pozdrawiam - Andy_K.
    "Siła kobiet nie tkwi w tym co mówią,

  • 5. Data: 2004-03-09 08:56:12
    Od: " 666" <j...@i...pl>

    Robert, właśnie się nauczyłeś nieco na przykładzie Andrzeja o
    korporacjonizmie zawodów prawniczych i dlaczego bez kopa w d... z zewnątrz
    trwałby wiecznie ;-))
    JaC

  • 6. Data: 2004-03-15 19:00:06
    Od: c...@g...pl (A.S.)

    ownerek napisał(a):

> [...]
    > Egzamin juz zdalem, moze teraz komus sie przyda, szkoda mi tego wyrzucac ;)
    > Oddam za symboliczne piwko dla mnie i mojej dziewczyny.

    Biore (o ile nie jest za pozno).... Jakie pifko i czy mozna z wami je
    wypic?
    O odpowiedz prosze na priv.
    pzdr
    A.
    P.S. Aaaaaa! Jeszcze by sie miasto przydalo...;)
    A.