  • 1. Data: 2004-03-08 15:34:09
    Temat: rekonstrukcja wypadku drogowego
    Od: "Kalik" <p...@w...pl>

    Witam. Mam nadzieję, że ktoś mi poda namiary na jakiś
    solidny instytut, który przyjmie zlecenie sądu rekonstrukcji
    wypadku drogowego w sprawie cywilnej.
    Proszę o pomoc

  • 2. Data: 2004-03-08 21:40:19
    Temat: Re: rekonstrukcja wypadku drogowego
    Od: "Robert Tomasik" <r...@g...pl>

    Użytkownik "Kalik" <p...@w...pl> napisał w wiadomości

    W sądzie jest wykaz biegłych sądowych. Powinni udostępnić. Jeśli będzie
    kłopot podejdź do najbliższej jednostki policji i zapytaj. Też mają wykaz
    i nie jest on tajny. Znajdziesz w sekretariacie Dochodzeniówki. Ale
    pamiętaj, że jeżeli Ty zlecisz taka ekspertyzę, to nie będzie ona wiążąca
    w sprawie. Ekspertyzę zleca sąd na wniosek strony i wówczas to on wyznacza
    eksperta. Choć oczywiście nie stoi nic na przeszkodzie, byś miał taki
    kaprys i za to zapłacił sam, by być pewnym, czy masz rację. Kwota rzędu
    500-2.000 zł w zależności od rozmiarów. Za najbardziej wiarygodny jest
    uznawany Krakowski Instytut Ekspertyz Sadowych, ale najdrożej liczą. nie
    wiem, czy akurat zajmują się samochodami, bo nie korzystałem.