  • 1. Data: 2004-03-08 15:19:27
    Temat: Polubowne Sądy Konsumenckie
    Od: "Snoopy" <s...@a...pl>

    Hej,

    Mam problem z drukarka, ktora byla juz 3 razy w serwisie, gdzie za 3 razem
    stwierdzono uszkodzenie tonera, lecz smugi na kartce po wydrukowaniu, po
    stronie nie drukowanej uznano za normalne, bo to domowa drukarka i czego w
    ogole chce... Smugi te nie sa w jakis szczegolny sposob widoczne, ale sa i
    je widac. Stwierdzono jednak, ze toner jest uszkodzony i mozna go reklamowac
    u sprzedawcy. Wiec zareklamowalem toner, przyjeli mi go, ale pani
    przyjmujaca bardzo sie krzywila, i powiedziala, ze pewnie reklamacji mi nie
    uznaja. Byc moze wymiana tonera na nowy da cos i nie bedzie tych "smug" a
    jesli nie beda laskawi go wymienic? Prawnik polecil mi zgloszenie sprawy do
    Sadu Polubownego. Czy ma ktos z Was jakies doswiadczenie z takim sadem? O
    czym nalezy pamietac skladajac tam wniosek? Jakie sa szanse?

    Grzesiek *** www.oldtimerfiat.club.prv.pl ***
    GG: 458449 *** www.snoopy.com ***

  • 2. Data: 2004-03-08 16:46:19
    Temat: Odp: Polubowne Sądy Konsumenckie
    Od: "Mateusz Dr" <n...@w...pl>

    Użytkownik Snoopy <s...@a...pl> w wiadomości do grup dyskusyjnych
    napisał:c2i2u2$20uj$...@m...aster.pl...
> [...]
    > jesli nie beda laskawi go wymienic? Prawnik polecil mi zgloszenie sprawy

    Jesli jest zorganizowany taki w poblizu (przy Wojewodzkim Inspektoracie
    Inspekcji Handlowej)

    Czy ma ktos z Was jakies doswiadczenie z takim sadem? O
    > czym nalezy pamietac skladajac tam wniosek? Jakie sa szanse?
    >
    > --

    Zalety:
    - jest tani
    -jest szybki
    - w 80 proc. orzeka na korzysc konsumenta

    Wady:
    -sprzedawca musi sie zgodzic na sadzenie sprawy przed tym sadem

    Jesli sie nie zgodzi to sad polubowny odpada.

    pozdrawiam
    mdr