  • 11. Data: 2014-06-09 14:51:37
    Temat: Re: strona www
    Od: Gotfryd Smolik news <s...@s...com.pl>

    On Mon, 9 Jun 2014, tusk, donald tusk wrote:

    > nikt mi nic nie doradzi?

    W archiwach znajdziesz koncept ze sporządzeniem
    kopii notarialnej strony z określonego dnia.
    I wiele więcej chyba nie da się zrobić.
    No, trochę zależy jeszcze od zawartoœci strony.
    Jak sš to zdjęcia, to nieco pomysłów jest w archiwach
    foto.cyfrowa. Najlepszy jest chyba ten, polegajšcy na
    posiadaniu nie tylko RAWa, ale przede wszyskim zdjęcia
    niewykadrowanego (z założenia zdjęcie upubliczniane
    *nie powinno* być "gotowe prosto z aparatu", a jednym
    z elementów powinno być przycięcie kadru).

    > w sumie ten ustrój opiera się na kradzieży więc
    > pewnie nie ma możliwości, ale wolę zapytać...

    W "tym ustroju" najlepiej ustawieni są ci, którzy pod
    pozorem "walki o chleb dla autorów" walczą o swoją prowizję
    od tej walki, znaczy różne "zbiorowe zarządzania prawami".
    Jak szary Kowalski albo mały Józio próbuje zawalczyć, to
    w efekcie może się okazać, że wygrana nie wystarczy mu na
    opłacanie adwokata naruszyciela prawa :> (nie, w tekście
    nie ma błędu).

    pzdr, Gotfryd

  • 12. Data: 2014-06-09 15:32:26
    Od: "tusk, donald tusk" <N...@g...pl>

    dzięki, chciałem tak zrobić, że zapłacić kilku osobom coby podpisali się
    pod aktualnym wydrukiem strony podając dowód osobisty... ciekawi mnie co
    by to w sądzie pomogło...

  • 13. Data: 2014-06-11 15:10:13
    Od: Gotfryd Smolik news <s...@s...com.pl>

> [...]

    > dzięki, chciałem tak zrobić, że zapłacić kilku osobom coby podpisali się pod
    > aktualnym wydrukiem strony podając dowód osobisty... ciekawi mnie

    Głośno myślę: fakt zapłacenia za czynność "nie wykonywaną gospodarczo"
    może chyba obniżać wiarygodność takiego poświadczenia.
    Niemniej, kiku świadków to kilku świadków.

    pzdr, Gotfryd