  • 1. Data: 2005-12-13 02:13:25
    Temat: straż miejska
    Od: "RW" <r...@p...onet.pl>

    Witam serdecznie

    otrzymałem wezwanie ze straży miejskiej do uregulowania płatnego postoju...o
    którym wogóle nie pamietam, podają że taka a taka ulica, data, godzina...by
    może wtedy tam byłem...naprawdę nic nie dostałem..żadnej karteczki za szybę
    itp.... Dopiero to pismo. ponieważ nie protestuję, jest prawdopodobne że
    tam stałem, więc zapłace tę opłatę...Ale dlaczego mam płacic dodatkowe
    koszty upomnienia, jakiego upomnienia?? Jeżeli to jest pierwsze pismo które
    otrzymuję od nich....gdybym nie zapłacił i dostał drugie pismo wzywajace to
    uważam że mają dopiero prawo żada kosztów upomnienia, bo maja udokumentowane
    doręczenie zawiadomienia o płatnym parkowaniu w piśmie pierwszym ( które
    powinno by bez kosztów dodatkowych). Dlaczego mylnie zakładaja, że ja już
    coś wcześniej dostałem? Nic nie kwitowałem, dopiero pismo polecone
    pokwitowałem za zwrotnym potwierdzeniem.....czy mam rację?

    pozdrawiam

    rudzik

  • 2. Data: 2005-12-13 08:23:54
    Temat: Re: straż miejska
    Od: "Robert J." <r...@w...pl>

    Nic nie kwitowałem, dopiero pismo polecone
    > pokwitowałem za zwrotnym potwierdzeniem.....czy mam rację?

    Moim zdaniem masz. Ale w tym chorym "państwie prawa" wszystko stoi na
    głowie, a z normalnego obywatela robi się z definicji złodzieja i oszusta
    :-).

  • 3. Data: 2005-12-14 07:24:34
    Od: "RW" <r...@p...onet.pl>

    Użytkownik "Robert J." <r...@w...pl> napisał w wiadomości
    > Nic nie kwitowałem, dopiero pismo polecone
    >
    > Moim zdaniem masz. Ale w tym chorym "państwie prawa" wszystko stoi na
    > głowie, a z normalnego obywatela robi się z definicji złodzieja i oszusta

    No tak...ale może jakieś propozycje, jak zaczepic ten temat....doją nas z
    każdej strony...a nic w zamian albo nie wiele dostajemy, nowi doszli do
    władzy...nowe posady, nowe samochody, domy....a my kasę musimy szykowac.
    Powie ktoś..takie prawo, nie stosujesz sie płac. A ja odpowiadam, ja ich nie
    wybierałem. Nie dają mi przykładu na górze, wiec i ja bede sie bronił przed
    złodziejami.

    pozdrawiam

    Wiesiek

  • 4. Data: 2005-12-14 09:21:52
    Od: "Robert J." <r...@w...pl>

    > No tak...ale może jakieś propozycje, jak zaczepic ten temat....

    Ja bym napisał pismo z prośbą o wyjaśnienie dlaczego chcą od Ciebie koszty
    upomnienia? Napisz to, co napisałeś w poprzednim poście, że nikt Cię na
    razie o nic nie upominał. Owszem, przyznajesz że stałeś tam, ale nie
    dostałeś żadnego upomnienia. Więc teraz chętnie zapłacisz, ale tylko za
    postój. I zobacz, co oni na to :-)

  • 5. Data: 2005-12-14 20:51:28
    Od: "RW" <r...@p...onet.pl>

> [...]
    > razie o nic nie upominał. Owszem, przyznajesz że stałeś tam, ale nie
    > dostałeś żadnego upomnienia. Więc teraz chętnie zapłacisz, ale tylko za

    Tak też napisałem i wiele innych pytań ;)

    Wiesiek