  • 1. Data: 2005-10-13 18:00:53
    Temat: stracilem prawo wyborcze?
    Od: "Mark" <mark@CUT_ITonet.pl>

    Hej - pytalem równiez na alt.pl.emigracja.londyn

  • 2. Data: 2005-10-13 18:45:53
    Temat: Re: stracilem prawo wyborcze?
    Od: 'Tom N' <n...@i...dyndns.org.invalid>

    Użytkownik Mark <mark@CUT_ITonet.pl>
    w wiadomości <news:dim7cl$st4$1@news.onet.pl> wstukał:

    > Kto przed 06.10.2005 wiedzial, ze bedzie druga tura? I pytanie z topica -
    > czy pomiedzy 06.10.2005, a 19.10.2005 utracilem prawo wybierania Ojca
    > Narodu?

    <http://www.pkw.gov.pl/index.jsp?place=Lead4&news_ca
    t_id=1808&news_id=6398&layout=1&page=text>

    --
    Tomasz Nycz
    [priv-->>X-Email]

  • 3. Data: 2005-10-13 23:19:09
    Od: "SDD" <s...@t...wszechwiedza.pl>

    Użytkownik "Mark" <mark@CUT_ITonet.pl> napisał w wiadomości

    > czy pomiedzy 06.10.2005, a 19.10.2005 utracilem prawo wybierania Ojca
    > Narodu?

    Ale wiedziales, ze bedzie co najmniej pierwsza.
    Czemu nie starales sie o dopisanie?

    Pozdrawiam
    SDD

  • 4. Data: 2005-10-13 23:24:28
    Od: "Xena" <t...@l...com.pl>

    In news:dimq0r$p4a$1@news.onet.pl,
    SDD <s...@t...wszechwiedza.pl> napisał/a:
    > Użytkownik "Mark" <mark@CUT_ITonet.pl> napisał w wiadomości

    > Ale wiedziales, ze bedzie co najmniej pierwsza.
    > Czemu nie starales sie o dopisanie?

    Może pierwsza go nie interesowała, bo nie wierzył w zwycięstwo w I turze
    kandydata, którego nie lubi. A teraz chciałby zagłosować w drugiej turze, bo
    bardzo go nie lubi. Albo przed pierwszą się nie starał, bo nie wiedział, że
    na drugą nie będzie obecny w kraju? A może są w studni? ;-)
    Pozdrawiam
    Tatiana
    --
    Mądry człowiek nie czeka na okazje - sam je stwarza

  • 5. Data: 2005-10-14 08:25:49
    Od: "Fin" <fin@autograf[spam].pl>

    Nie ma znaczenia czy pierwsza czy druga, powinno byc tak ze jest druga tura
    i mozna sie dopisac normalnie.
    A co jesli podczas pierwszej tury ktos byl w jednej miejscowosci a podczas
    drugiej juz gdzie indziej, a wyjezdzal akurat w niedziele tego samego dnia
    co wybory i nie mogl sie zglosic do urzedu w miejscu zameldowania o swistek?
    no to przepadlo, mam identyczny problem i uwazam ze to kompletna biurokracja
    powstrzymujaca dziesiatki jak nie setki tysiecy, szczegolnie mlodych osob,
    od glosowania.
    Mimo tego ze bardzo bym chcial to nawet nie moge nikogo upowaznic do
    odebrania swistka uprawniajacego mnie do glosowania, musze stawic sie
    osobiscie w urzedzie w miejscu zameldowania, co jest kolejna kompletna
    bzdura. Szlag mnie trafia jak na to wszystko patrze, mialbym ochote wyrzygac
    sie tym urzednikom prosto w twarz, lapidarnie ujmujac :).

    Pzdr
    Illuminati

  • 6. Data: 2005-10-14 09:38:34
    Od: "castrol" <j...@w...blumen.pl>

    Użytkownik "Fin" <fin@autograf[spam].pl> napisał w wiadomości

> [...]
    > odebrania swistka uprawniajacego mnie do glosowania, musze stawic sie
    > osobiscie w urzedzie w miejscu zameldowania, co jest kolejna kompletna

    Bzdura jest to co piszesz. Pewnie sie nawet nie raczyles dowiedziec.
    Tak sie sklada ze mozesz upowaznic kogos do oderbania w Twoim imieniu
    zaswiadczenia o prawie do glosowania i nikt nie robi zadnych przeszkod.

    Ale najlatwiej jest tylko narzekac prawda?? :)

    Jacek

  • 7. Data: 2005-10-14 11:25:57
    Od: "Fin" <fin@autograf[spam].pl>

    Zebys wiedzial ile sie napocilem zeby zalatwic swistek, upowaznienia, ksera
    dowodu, no nie probowalem potwierdzac tylko tych dokumentow notarialnie, bo
    byla by to juz przesada.

    Pzdr

  • 8. Data: 2005-10-14 14:45:05
    Od: "Adam Puzio" <p...@a...pl>

    Cała ustawa i sposób oblicznia jest ZŁY.

    Jeśli jes nowy wybór prezydenta II tura, to wg. mnie istnieje nowy termin do
    złożenia wniosku o dopisanie do listy wyborców.

    Napisz jeszcze raz ze wskazaniem pierwszego pisma, a jak ci odmówią złożysz
    zażalenie do SN (poleconym).
    Jak ci SN nie przyzna racji to masz szansę wygrać przed Trybunałem
    Konstytucyjnym , doprowadzając do uchylenia przepisu cię dyskryminującego
    lub interpretację kożystną dla ciebie.

  • 9. Data: 2005-10-14 14:55:29
    Od: "castrol" <j...@w...blumen.pl>

    > Zebys wiedzial ile sie napocilem zeby zalatwic swistek, upowaznienia,
    > ksera dowodu, no nie probowalem potwierdzac tylko tych dokumentow
    > notarialnie, bo byla by to juz przesada.

    No to chyba trafiles na jakiegos nadgorliwca, ktory sobie cos tam ubzdural,
    bo normalnie wystarczy upowaznienie z wpisanym twoim numerem PESEL i dowodu.

    I odpisuj pod cytowanym tekstem :)

    Jacek

  • 10. Data: 2005-10-14 15:38:22
    Od: Przemysław Płaskowicki <p...@p...name>

    Dnia 14/10/2005 16:55, castrol wrote :
    > Użytkownik "Fin" <fin@autograf[spam].pl> napisał w wiadomości

    > No to chyba trafiles na jakiegos nadgorliwca, ktory sobie cos tam ubzdural,
    > bo normalnie wystarczy upowaznienie z wpisanym twoim numerem PESEL i dowodu.

    Wystarczy numer PESEL. § 16 Rozporządzenia Ministra Spraw Wewnętrznych i
    Administracji z dnia 8 sierpnia 2001 r. w sprawie spisu wyborców w
    wyborach do Sejmu i Senatu.
    http://isip.sejm.gov.pl/servlet/Search?todo=open&id=
    WDU20010840922

    które to przepisy stosuje się także w wyborach prezydenckich.
    --
    Przemysław Płaskowicki
    I'm smarter than the average bear! (Yogi Bear)