    From: "Fin" <fin@autograf[spam].pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: stracilem prawo wyborcze?
    Date: Fri, 14 Oct 2005 10:25:49 +0200

    Nie ma znaczenia czy pierwsza czy druga, powinno byc tak ze jest druga tura
    i mozna sie dopisac normalnie.
    A co jesli podczas pierwszej tury ktos byl w jednej miejscowosci a podczas
    drugiej juz gdzie indziej, a wyjezdzal akurat w niedziele tego samego dnia
    co wybory i nie mogl sie zglosic do urzedu w miejscu zameldowania o swistek?
    no to przepadlo, mam identyczny problem i uwazam ze to kompletna biurokracja
    powstrzymujaca dziesiatki jak nie setki tysiecy, szczegolnie mlodych osob,
    od glosowania.
    Mimo tego ze bardzo bym chcial to nawet nie moge nikogo upowaznic do
    odebrania swistka uprawniajacego mnie do glosowania, musze stawic sie
    osobiscie w urzedzie w miejscu zameldowania, co jest kolejna kompletna
    bzdura. Szlag mnie trafia jak na to wszystko patrze, mialbym ochote wyrzygac
    sie tym urzednikom prosto w twarz, lapidarnie ujmujac :).

    Pzdr
    Illuminati