  • 1. Data: 2005-10-13 17:27:22
    Temat: List ze zwrotka [pytanie smieszno - glupie]
    Od: "-+r-m-k+-" <r...@o...pl>

    Witam

    Moze glupie pytanie, ale jestem w tym zieeelony. Czy jak wysle list polecony
    ze zwrotka, ale na skrzynke pocztowa, to jakis magik, ktory to robi podpisze
    i odesle zwrotke, czy to po prostu jest gdzies wkladane i juz ? ;)
    Tak patrze na te pytanie i smiac mi sie chce, ale nie znam odpowiedzi :D

    Dzienx z gory, milego wieczoru.

    --
    .: -+r-m-k+- :.
    radomiak[MALPA]o2.pl

  • 2. Data: 2005-10-13 17:53:38
    Temat: Re: List ze zwrotka [pytanie smieszno - glupie]
    Od: BartekK <s...@d...org>

    -+r-m-k+- napisał(a):
> [...]
    > podpisze
    > i odesle zwrotke, czy to po prostu jest gdzies wkladane i juz ? ;)
    posiadacz skrzynki pocztowej przyjdzie odebrac przesylki ze skrzynki i
    zastanie "awizo" na ten list w swojej skrzynce, i bedzie musial pojsc do
    okienka "normalnie" go odebrac lub nieodebrac ;)

    --
    | Bartlomiej Kuzniewski
    | s...@d...org GG:23319 tel +48 696455098
    173