  • 1. Data: 2005-10-13 17:33:07
    Temat: Czy da się to wyprostować (ZUS)?
    Od: "ezbig" <e...@b...pl>

    Witam

    W styczniu zawiesiłem działalność gospodarczą jednak w ZUS-ie nie
    wyrejestrowałem się z ubezpieczenia zdrowotnego. Źle dogadałem się z
    księgową i ona nie zrobiła tego (była przekonana, że ja to zrobiłem). Do
    niedawna byłem nieobecny pod adresem gdzie przychodziła korespondencja z
    ZUS-u. Teraz jak wróciłem, otrzymałem list z informacją o zadłużeniu.

    Czy można to odkręcić? Czy możliwe jest cofnięcie tych płatności, skoro nie
    były składane żadne deklaracje?

  • 2. Data: 2005-10-13 21:35:51
    Temat: Re: Czy da się to wyprostować (ZUS)?
    Od: Arek <a...@e...net>

    Użytkownik ezbig napisał:
> [...]
    > ZUS-u. Teraz jak wróciłem, otrzymałem list z informacją o zadłużeniu.
    >
    > Czy można to odkręcić? Czy możliwe jest cofnięcie tych płatności, skoro nie

    Napisz do ZUSu, że od stycznia nie prowadziłeś działalności gospodarczej.

    Choć pewnie i tak bez sądów się nie obejdzie.

    pozdrawiam
    Arek

    --
    www.eteria.net