  • 1. Data: 2005-09-20 20:29:00
    Temat: stluczone okulary
    Od: "gardziej" <gardziejewski@tlen(czyli o2).pl>

    wiem, ze temat dziwny i moze troszeczke OT.
    dzisiaj rano zbierajac sie do pracy stracilem okulary, zlapalem w locie nad
    kafelkami. na szczescie nic sie nie stalo, ale sie zastanowilem
    wolne na zadanie wykorzystalem juz niestety w tym roku.
    zastanawiam sie, co w takiej sytuacji:
    a. isc do lekarza, okulisty, ktory wypisze zwolnienie do czasu zrobienia
    nowej pary (w malym miescie nie robia w godzine, ekspres do na nastepny
    dzien)
    b. zadzwonic do pracodawcy, wyjasnic sytuacje, zrozumie :)
    c. pojsc do pracy :0

    co myslicie? (wiem, ze powinno sie miec zapasowa pare)
    pozdrawiam
    pawel

  • 2. Data: 2005-09-21 10:17:56
    Temat: Re: stluczone okulary
    Od: Dominik <D...@w...pl>

    gardziej napisał(a):

> [...]
    > dzien)
    > b. zadzwonic do pracodawcy, wyjasnic sytuacje, zrozumie :)

    Jak dla mnie spróbować b., jeśli nie pomoże- a.
    Zakładam, że do wykonywania pracy okulary są niezbędne.

    --
    Dominik (& kąpany)
    RP

  • 3. Data: 2005-09-21 13:11:33
    Od: "Pawel Gardziejewski" <g...@o...-SPAM-.pl>

    > Zakładam, że do wykonywania pracy okulary są niezbędne.

    do patrzenia :)

  • 4. Data: 2005-09-23 19:37:12
    Od: "idiom" <i...@w...pl>

    Użytkownik "Pawel Gardziejewski" <g...@o...-SPAM-.pl> napisał w
    wiadomości news:dgrm3a$ptu$1@atlantis.news.tpi.pl...

    > do patrzenia :)

    To może zacznijmy od tego, jaką masz wadę i jaki zawód...

    Nie sądzę, żeby ktoś uznał, że wada -0,75 dioptrii, gdy jest się np.
    urzędnikiem, a nie kierowcą zawodowym była wystarczającym powodem wypisania
    L-4.

    pozdr

    Monika

  • 5. Data: 2005-09-23 23:23:10
    Od: "gardziej" <gardziejewski@tlen(czyli o2).pl>

> [...]
    >
    > Nie sądzę, żeby ktoś uznał, że wada -0,75 dioptrii, gdy jest się np.
    > urzędnikiem, a nie kierowcą zawodowym była wystarczającym powodem

    mowie tu oczywiscie o sytuacji kiedy pracownik jest niezdolny do pracy,
    przykladowo moja wada wzroku -5 dioptrii przy pracy biurowej.