  • 1. Data: 2005-09-20 19:24:18
    Temat: windykator regionalny kasolvenzia
    Od: "Paweł K" <p...@w...pl>

    witam,
    Czy ktos wie kto to jest windykator inspektor regionalny i jakie ma
    uprawnienia?
    Che wejsc do mojego mieszkania i spisac wszystko co mozna sprzedac aby
    pokryc moj dlug w Idei (3 tys zl)
    Czy ma takie prawo (jest to pracownik firmy Kasolvenzia Polsak).

  • 2. Data: 2005-09-20 19:30:53
    Temat: Re: windykator regionalny kasolvenzia
    Od: kam <#k...@w...pl#>

    Paweł K napisał(a):
    > Czy ktos wie kto to jest windykator inspektor regionalny i jakie ma
    > uprawnienia?

    takie jak Ty

    > Che wejsc do mojego mieszkania i spisac wszystko co mozna sprzedac aby
    > pokryc moj dlug w Idei (3 tys zl)
    > Czy ma takie prawo (jest to pracownik firmy Kasolvenzia Polsak).

    nie
    możesz nie otwierać mu drzwi

    KG

  • 3. Data: 2005-09-20 19:48:38
    Od: Mithos <f...@a...pl>

    Paweł K napisał(a):
    > witam,
    > Czy ktos wie kto to jest windykator inspektor regionalny i jakie ma
    > uprawnienia?

    Nie ma zadnych uprawnien. Mozna do kopnac w 4 litery.

    > Che wejsc do mojego mieszkania i spisac wszystko co mozna sprzedac aby
    > pokryc moj dlug w Idei (3 tys zl)

    Chciec to sobie moze.

    > Czy ma takie prawo (jest to pracownik firmy Kasolvenzia Polsak).

    Nie ma. Mozesz mu powiedziec zeby spadal.

    --
    pozdrawiam
    Mithos

  • 4. Data: 2005-09-20 20:27:06
    Od: "Paweł K" <p...@w...pl>

    ok
    dzieki za inormacje

  • 5. Data: 2005-09-20 20:29:39
    Od: "Alek" <alek67@PRECZ_ZE_SPAMEM.poczta.onet.pl>

    > Mozna do kopnac w 4 litery.

    Art. 217 kk

  • 6. Data: 2005-09-20 20:51:06
    Od: Mithos <f...@a...pl>

    Alek napisał(a):

    > Art. 217 kk

    Przeczytaj sobie tez drugi paragraf.

    --
    pozdrawiam
    Mithos

  • 7. Data: 2005-09-20 21:00:37
    Od: "Alek" <alek67@PRECZ_ZE_SPAMEM.poczta.onet.pl>

    > Przeczytaj sobie tez drugi paragraf.

    Przeczytałem, ale w historii Pawła nie ma nic co dawałoby podstawy do jego
    zastosowania. Zresztą wchodziłoby w rachubę odstąpienie od wymierzenia
    kary a nie uniewinnienie.

  • 8. Data: 2005-09-21 10:05:47
    Od: Mithos <f...@a...pl>

    Alek napisał(a):

    > Przeczytałem, ale w historii Pawła nie ma nic co dawałoby podstawy do jego
    > zastosowania. Zresztą wchodziłoby w rachubę odstąpienie od wymierzenia
    > kary a nie uniewinnienie.

    Zawsze mozna to tak przedstawic, iz wyjdzie na to, ze windykator
    BEZPRAWNIE wtargnal do mieszkania i tam zaczal sie zbytnio panoszyc.

    --
    pozdrawiam
    Mithos

  • 9. Data: 2005-09-21 10:28:06
    Od: "Alek" <alek67@PRECZ_ZE_SPAMEM.poczta.onet.pl>

    > Zawsze mozna to tak przedstawic,

    Czyli skłamać?

    > iz wyjdzie na to, ze windykator
    > BEZPRAWNIE wtargnal do mieszkania i tam zaczal sie zbytnio panoszyc.

    Ale póki co z pierwszego postu wiemy, że windykator CHCE wejść do
    mieszkania a nie że WSZEDŁ wbrew woli mieszkańca. Dla mnie 'chce wejść' to
    znaczy: puka do drzwi i pyta czy może wejść. Do tego momentu wszystko jest
    cacy i 'kopnac w 4 litery' to byłaby niczym nie uzasadniona napaść.

  • 10. Data: 2005-09-21 10:45:00
    Od: Mithos <f...@a...pl>

    Alek napisał(a):

    > Czyli skłamać?

    Sure.

> [...]
    > znaczy: puka do drzwi i pyta czy może wejść. Do tego momentu wszystko jest
    > cacy i 'kopnac w 4 litery' to byłaby niczym nie uzasadniona napaść.

    Jak puka i sie pyta to mu nalezy zatrzasnac drzwi przed nosem. A jak
    bedzie robil cos wiecej to nalezy go pogonic.

    --
    pozdrawiam
    Mithos