  • 11. Data: 2005-09-12 09:44:26
    Temat: Re: statut osoby fizycznej a prawnej
    Od: "Roman Rumpel" <romane@screwspam,gazeta.pl>

    vertret <vertret@@@op.pl> dosć niespodziewanie napisał(a):
    > Użytkownik "Roman Rumpel" <romane@screwspam,gazeta.pl> napisał w
    > wiadomości news:dg3h1f$88p$1@inews.gazeta.pl...

    > Tak napisalem, bo tak jest,

    Co do osoby fizycznej to mniej więcej tak ( z zastrzeżenime zmiennych w
    czasie uregulowan dotyczących nasciturusa, ale Ty napisałeś o czymś, co
    nazwałeś "firmą osoby fizycznej"

    > Daj cytat gdzie tak napisałem.

    Dżizas
    Napisałeś 0 7:22, że firma osoby fizycznej powstaje z chwila urodzin, na
    moje pytanie co to firma osoby fizycznej odpowiedziałes o 10:06, ze to
    działalność gospodarcza. Ergo - Twoim zdaniem działalność gospodarcza osoby
    fizycznej powstaje z chwila urodzin, albo wskaz mój bład we wnioskowaniu

    > Przypominam, że inicjator wątku chciał wiedzieć czym sie różni osoba
    > fizyczna od prawnej.
    > Nic mi nie wiadomo, aby interesowały go róznice w prawnym a potocznym
    > pojęciu słowa "firma".

    To Ty wsadziłeś do wątku tę nieszczęsną "firmę"

    Pzdr

    --
    Roman Rumpel Skype: siedemrumpli
    C Hollywood Homicide

  • 12. Data: 2005-09-13 09:33:40
    Od: "adamno" <a...@a...wp.pl>

    Użytkownik "vertret" <vertret@@@op.pl> napisał w wiadomości
    > Przypominam, że inicjator wątku chciał wiedzieć czym sie różni osoba
    > fizyczna od prawnej.
    > Nic mi nie wiadomo, aby interesowały go róznice w prawnym a potocznym
    > pojęciu słowa "firma".

    Dobrze jest. Już kumam. Dzięki

    adamno