  • 1. Data: 2006-04-09 16:36:21
    Temat: standbye
    Od: "pajak6" <p...@o...pl>

    Witam wszystkich...

    moje pytanie dotyczy tzw. standbye'ow

    W firmie w ktorej pracuje jestem zobowiazany do trzymania dyzurow (w czasie
    dyzurow nie pracuje, ale musze byc dyspozycyjny reagowac na kazde zaistniale
    zgloszenie).

    Czy w polskich przepisach prawa, istnieja jakies ograniczenia? Limity czasu
    w ktorych pracodawca moze wymagac trzymania standbye'ow? Lub jakies inne
    prawa i obowiazki. Spotkalem sie z opinia ze takiej cos nie istnieje...

    Z gory dziekuje ze pomoc

    R P

  • 2. Data: 2006-04-10 19:56:28
    Temat: Re: standbye