  • 1. Data: 2006-04-09 12:52:27
    Temat: ZUS RCA bardzo prosze o pomoc
    Od: "ra9om1ak" <r...@o...pl>

    Witam

    Jestem poczatkujacy w temacie, uprzejmie prosze o pomoc...chodzi mi o
    prawidlowe wartosci w formularzu RCA.

    Mam podstawe wymiaru skladki 420 zl, pole III.B.04 i III.B.06.

    W polu III.B.10 (zdrowotne) mam kwote 34,65, pole III.B.11 (platnika) -
    kwota 81,98, pole III.B.12 (platnika) - kwota 54,60 zl. Wynik laczny, tj.
    pole III.B.15 wynosi 171, 23 zl.

    Wartosci sa z roku 2005.

    Posiluje sie linkiem: http://www.zus.pl/niusy/inf008.htm wiec licze sobie
    wedlug % - ubezpieczenie emerytalne 19,52% podstawy wymiaru, ubezpieczenia
    rentowe 13,00% podstawy wymiaru,
    zdrowotne od 1 stycznia 2006 r. wynosi 8,75% podstawy wymiaru, a wczesniej
    bylo 8,50 %.

    Cos mi sie nie zgadza w zdrowotnych - 8,50 % od 420 zl to nie wychodzi 34,65
    :/ Moze to jest % z 2004 r. - tj. 8,25 % - to by pasowalo ;) Jak wezme 8,75
    % z 420 zl, to wynik jest 36,75 zl.

    Czy to jest prawidlowa kwota ? Czy wynik laczny wtedy bedzie suma: 81,98,
    54,60 i 36,75 ?

    W jaki sposob moge zrobic korekte raportu powiedzmy ze stycznia z bledna
    wartoscia ubezp. zdrowotnego na formularzu ZUS RCA ?

    Prosze o pomoc i przepraszam za byc moze niezrozumialego posta (w sumie
    nieziemski belkot), ale moze ktos znajacy sie na rzeczy zrozumie, w czym
    problem.

    Dziekuje z gory za pomoc, pozdrawiam i zycze milego dnia.

    --
    .: ra9om1ak :.
    radomiak[MALPA]o2.pl

  • 2. Data: 2006-04-09 18:03:43
    Temat: Re: ZUS RCA bardzo prosze o pomoc
    Od: "Majkaa" <m...@n...pl>

    Użytkownik "ra9om1ak" <r...@o...pl> napisał w wiadomości
> [...]
    > .: ra9om1ak :.
    > radomiak[MALPA]o2.pl
    > -+ Kto za mlodu glupim nie byl, ten na starosc nie zmadrzeje +-

    NIE TA GRUPA
    pl.soc.prawo.podatki