  • 1. Data: 2006-04-09 14:02:52
    Temat: ubezpieczenie praca itp
    Od: "mix" <m...@a...mix>

    Witam mam takie pytandko bylem sobie na bezrobociu i jako bezrobotny
    mialem ksiazeczke ubezpieczeniowa w ktorej mam wpisana zone i dziecko
    co miesiac sie podpisywalem na liste itd
    Po kilku miesaicach dostalem prace na umowe zlecenie minelo juz 5miesiecy
    i konczy mi sie waznosc w ksiazeczki i teraz chce zeby firma mi ja podbila
    ale jako pracownik bez umowy o prace nie chca tego zrobic moze mi ktos
    powiedziec
    jak sie za to zabrac bo nie wiem na jakiej podstawie jest ubezpieczone dziecko
    bo zona i ja prace mamy na umowe-zlecenie i skladki sa odprowadzane

  • 2. Data: 2006-04-09 22:26:41
    Temat: [OT]Re: ubezpieczenie praca itp
    Od: mvoicem <m...@g...com>

    mix napisał(a):
> [...]
    > co miesiac sie podpisywalem na liste itd
    > Po kilku miesaicach dostalem prace na umowe zlecenie minelo juz 5miesiecy

    a wiesz mam nadzieję że ważność książeczki skończyła ci się ~4 miesiące
    temu (zakładając że ostatni raz była podbita 5mc temu).

    tak przymajmniej twierdzą w lubelskim NFZ.

    p. m.

  • 3. Data: 2006-04-10 07:16:04
    Temat: Re: [OT]Re: ubezpieczenie praca itp
    Od: "mix" <m...@a...mix>

    > a wiesz mam nadzieję że ważność książeczki skończyła ci się ~4 miesiące
    > temu (zakładając że ostatni raz była podbita 5mc temu).
    >
    > tak przymajmniej twierdzą w lubelskim NFZ.

    to chyba tam sa inne ksiazeczki niz w calym kraju :)
    ale pomijam to bo to ze jej waznosc sie konczy to wiem
    ale pytalem jak rozwiazac ten problem