  • 1. Data: 2002-04-03 13:59:13
    Temat: stale lacze w wynajmowanym mieszkaniu
    Od: "Sandmann" <s...@k...chip.pl>

    Witam wszystkich,

    Ciekaw jestem, jak wygladaja sprawy formalne przy zakladaniu stalego lacza
    internetowego w
    wynajmowanym mieszkaniu (wlasciciel przebywa za granica).

    Czy mozliwe jest podpisanie umowy z providerem na podstawie umowy najmu
    mieszkania? Jesli nie, to jakie sa ew. inne drogi? Moze wystarczy np.
    upowaznienie od wlasciciela przeslane faksem???

    Z gory dzieki za odpowiedzi

    Pozdrawiam,
    Sandmann

  • 2. Data: 2002-04-03 14:04:43
    Temat: Re: stale lacze w wynajmowanym mieszkaniu
    Od: "Gwidon S. Naskrent" <n...@s...pl>

    On Wed, 3 Apr 2002, Sandmann wrote:

    > Czy mozliwe jest podpisanie umowy z providerem na podstawie umowy najmu

    Zapewne nie.

    > mieszkania? Jesli nie, to jakie sa ew. inne drogi? Moze wystarczy np.
    > upowaznienie od wlasciciela przeslane faksem???

    Ale wtedy to nie ty będziesz stroną umowy, a właściciel. Więc jeśli siedzi
    za granicą, to wątpię żeby który ISP zachował się frajersko i podpisał
    umowę z człowiekiem którego w razie czego trudno dosięgnąć.

    --
    Gwidon S. Naskrent (n...@s...pl)

  • 3. Data: 2002-04-03 14:10:26
    Od: "Kaizen" <x...@c...sz>

    Użytkownik "Sandmann" <s...@k...chip.pl> napisał w wiadomości
    > Czy mozliwe jest podpisanie umowy z providerem na podstawie umowy najmu
    > mieszkania? Jesli nie, to jakie sa ew. inne drogi? Moze wystarczy np.
    > upowaznienie od wlasciciela przeslane faksem???

    Jeżeli umowa jest na Ciebie, to dostawca może mieć co najwyżej obiekcje co
    do wiercenia dziur itp. Powinno wystarczyć u poważnienie właściciela do
    zburzenia ścianek działowych i innych operacji niezbędnych do instalacji
    okablowania ;)

    --
    Pozdrawiam,
    GG 2122; ICQ#: 64457775

  • 4. Data: 2002-04-03 17:11:19
    Od: "Maciej Bebenek" <m...@U...TO.komorka.org>

    Użytkownik "Gwidon S. Naskrent" <n...@s...pl> napisał w wiadomości
    st...

    > Zapewne nie.

    A to niby dlaczego nie. Z reguly abonent ma obowiazek wykazac prawo do
    zajmowanego lokalu. Umowa najmu jest, jak najbardziej, udokumentowaniem
    takiego prawa.

    Pzdr,

    Maciej

  • 5. Data: 2002-04-03 18:50:28
    Od: "Marek Bondaruk" <b...@s...pl>

> [...]
    > do wiercenia dziur itp. Powinno wystarczyć u poważnienie właściciela do
    > zburzenia ścianek działowych i innych operacji niezbędnych do instalacji
    Drodzy Panowie,
    sprawe znam z praktyki:
    1. w UPC niecaly rok temu bez problemu zalozylem internet do istniejacej
    kablowki zarejestrowanej na wlasciciela. Przybyli z umowa nie wnikali kto
    podpisuje umowe, powiedzieli tylko ze ich obchodzi abym placil. Jak teraz
    jest nie wiem.
    2. w AsterCity do zeszlego miesiaca mozna bylo podpisac umowe na czas
    okreslony, ale placac za pewnien okres z gory (6m-cy). Ostatnio wyszly
    jednak wytyczne, ze nie mozna w ogole. Pani na Dabrowskiego powiedziala, ze
    w tym tygodniu maja przyjsc nastepne wytyczne i moze to sie jeszcze raz
    zmienic (w BOK obsluga fatalna - radze nie wierzyc nic co powiedza przez
    telefon, trzeba isc osobiscie).
    Reasumujac - tytul prawny, tytulem prawnym ale wszystko zalezy od wytycznych
    providera (jak zechca to przylacza, jak nie to nie)
    Pozdrawiam,
    Marek

  • 6. Data: 2002-04-03 19:13:49
    Od: "Maciej Bebenek" <m...@U...TO.komorka.org>

    Użytkownik "Marek Bondaruk" <b...@s...pl> napisał w wiadomości

> [...]
    > w tym tygodniu maja przyjsc nastepne wytyczne i moze to sie jeszcze raz
    > zmienic (w BOK obsluga fatalna - radze nie wierzyc nic co powiedza przez

    Z regulaminu Aster City (http://www.astercity.net/intg.html)
    1.2.1. Abonent - osoba fizyczna, prawna lub jednostka organizacyjna nie
    posiadająca osobowości prawnej utworzona zgodnie z przepisami prawa,
    posiadająca tytuł prawny do Lokalu, z którą Operator zawarł na piśmie Umowę
    o świadczenie usług dostępu do Internetu za pomocą Sieci. Przez tytuł prawny
    do Lokalu należy rozumieć:

    1) tytuł prawny do nieruchomości (lub jej części) stanowiącej budynek bądź
    lokal, potwierdzony decyzją administracyjną, orzeczeniem sądu (np. dział
    spadku) lub umową cywilnoprawną (np. umową sprzedaży, najmu, dzierżawy,
    darowizny itp.) z którego jednoznacznie wynika prawo dysponowania
    nieruchomością w zakresie m.in. instalacji i używania Łącza Sieciowego,

    2) oświadczenie woli osoby legitymującej się tytułem prawnym do
    nieruchomości (lub jej części) określonym w pkt. 1., wyrażone w formie
    pisemnej, zawierające zgodę dla Abonenta do zainstalowania i używania Łącza
    Sieciowego na przedmiotowej nieruchomości (lub jej części).

    > Reasumujac - tytul prawny, tytulem prawnym ale wszystko zalezy od
    wytycznych
    > providera (jak zechca to przylacza, jak nie to nie)

    Dostales oferte zlozona publicznie? Operator nie odmowil podlaczenia z
    powodu "braku mozliwosci technicznych"? Masz wiec pelne prawo sie domagac
    wykonania zamowionej uslugi.

    Pzdr,

    Maciej

  • 7. Data: 2002-04-03 19:36:45
    Od: "Marek Bondaruk" <b...@s...pl>

> [...]
    > Dostales oferte zlozona publicznie? Operator nie odmowil podlaczenia z
    > powodu "braku mozliwosci technicznych"? Masz wiec pelne prawo sie domagac
    Masz racje. Jutro rozpoczynam atak na AsterCity. Poinformuje o wynikach.
    Pozdrawiam,
    Marek

  • 8. Data: 2002-04-03 22:53:27
    Od: "Ewa" <e...@i...pl>

> [...]
    > internetowego w
    > wynajmowanym mieszkaniu (wlasciciel przebywa za granica).

    Ja mam sdi - tepsa nie robila problemowz zalozeniem telefonu na moje
    nazwisko ani z instalacja SDI

    Ewa
    "...należę do tych, którzy wolą
    epokę fiakrów i dorożek"