  • 1. Data: 2006-06-05 06:20:55
    Temat: sprzedaż portretu innej osoby (prezesa partii) - czy legalna?
    Od: "plusz" <n...@w...plusz.totezkasuj.pl>

    czy mogę sprzedawać portrety i koszulki z portretami osoby publicznej, np.
    prezesa dużej partii politycznej?

    może się okazać, że będzie przymus wieszania w urzędach i miejscach
    publicznych, więc warto być pierwszym na rynku :)

    czy mam prawo do takiej sprzedaży?

    --
    pozdrawiam
    plusz (sprzedam Clio II, 2002r., www.orpi.pl/auto/ )

  • 2. Data: 2006-06-10 15:09:27
    Od: "No Name" <a...@e...pl>

    Użytkownik "plusz" <n...@w...plusz.totezkasuj.pl> napisał w wiadomości
> [...]
    >
    > może się okazać, że będzie przymus wieszania w urzędach i miejscach
    > publicznych, więc warto być pierwszym na rynku :)

    jak osoba na portrecie wyrazi zgodę to czemu nie