  • 11. Data: 2004-11-08 16:24:53
    Temat: Re: sprawdzanie legitymacji a bilet studencki do kina
    Od: "Karzel Reakcji" <k...@r...pl>

    Użytkownik "Jgirl" <j...@t...gazeta.pl.invalid> napisał w
    wiadomości news:cmo5sc$l7o$1@sunflower.man.poznan.pl...
    > Użytkownik "Karzel Reakcji" <k...@r...pl> napisał w wiadomości
    > Ale jak przyjdzie jeden z drugim lysym co to szkoly od pieciu lat nie
    > widzieli, wyciaga zwitek stuzlotowek i kupuje "dwa studenckie" a potem sie
    > okazuje ze legitymacje to on ma, ale z podstawowki i wazna do 98 roku, to
    > taka dziewczyna, ktora zwyczajnie zapomniala tez oberwie. Gdyby ludzie
    > podchodzili do sprawy uczciwiej nie byloby zadnych problemow.

    No to chyba widzisz, czy łysole ze stówkami, czy miła dziewczyna podchodzi
    do kasy. No nie? A jak takim łysolom wytłumaczyć żeby do sprawy podchodzili
    uczciwiej, kiedy wkrótce i ja do nich dołączę, bo sądy i ksiądz Kryński
    oszukują, złodzieje w rządzie kradną i oszukują społeczeństwo, sprzedają
    kraj sowietom, policja morduje niewinną młodzież, a prawnicy straszą.

    Wezmę swój czołg słuzbowy albo F-16 i się po nich przelecę w końcu bo mnie
    smyki denerwują tą swoją złodziejską polityką przykrywaną przez skorumpowane
    prawo reprezentujące niesprawiedliwość.

    Coraz mniej dziwię się, gdy słyszę o agresywnej młodzieży, no bo jak mają
    taki przykład z góry, z rządu, od księdza, od policjanta od prawnika, od
    pracodawcy - zwierzchnika, od przełożonego w wojsku...no to się na łyso golą
    biorą pały i szaliki i walą na oślep w kogo popadnie. Gdzieś muszą
    odreagować.

    Zapluty Karzeł Reakcji

  • 12. Data: 2004-11-08 16:27:56
    Od: "Karzel Reakcji" <k...@r...pl>

    Użytkownik "Sebol" <"lobo_(usun_to)"@autograf.pl> napisał w wiadomości
    > Dnia Mon, 8 Nov 2004 16:14:40 +0100, Jgirl naskrobał(a):
    >
    > Następnym razem nie użeraj się z nią w ogóle niech po prostu zapłaci 100%.
    > Udzielanie zniżki nie jest twoim obowiązkiem ale prawem.

    Następny Stalino-Jaruzelski
    Weź wyluzuj dupku.

    Zapluty Karzeł Reakcji

  • 13. Data: 2004-11-08 16:39:46
    Od: "SQLwysyn" <s...@s...pl>

> [...]
    >
    > Ale jak przyjdzie jeden z drugim lysym co to szkoly od pieciu lat nie
    > widzieli, wyciaga zwitek stuzlotowek i kupuje "dwa studenckie" a potem sie

    Kontrola legitymacji nie powinna nalezec do sprzedajacego bilet. To
    naduzycie przewoznika - bezprawie.
    Kontroluje sie prawo do znizki W TRAKCIE SWIADCZENIA USLUGI.
    Ale to zapewne PKP, a wiec prawo nie obowiazuje.

    --
    SQLwysyn
    of you" - Larry Flynt

  • 14. Data: 2004-11-08 16:55:59
    Od: <t...@p...onet.pl>

    > Wezmę swój czołg słuzbowy albo F-16 i się po nich przelecę w końcu bo mnie
    > smyki denerwują tą swoją złodziejską polityką przykrywaną przez
    > skorumpowane
    > prawo reprezentujące niesprawiedliwość.

    to jesteś lotnikiem, czy czołgistą?

  • 15. Data: 2004-11-08 17:01:43
    Od: "Karzel Reakcji" <k...@r...pl>

    > to jesteś lotnikiem, czy czołgistą?

    komandosem. Muszę umieć latać i prowadzić czołg i parę innych rzeczy jak
    "nieustraszeni" siostrzeńca Polkowskiego.

    Zapluty Karzeł Reakcji

  • 16. Data: 2004-11-08 17:23:28
    Od: <t...@p...onet.pl>

    > komandosem. Muszę umieć latać i prowadzić czołg i parę innych rzeczy jak
    > "nieustraszeni" siostrzeńca Polkowskiego.

    picujesz - nawet jak jesteś komandosem, to wtedy nie pożyczysz sobie
    służbowego czołgu czy F16 - ponieważ jako komandos nie posiadasz służbowych
    pojazdów (wiem co mówię mam wójka, który jest majorem [cenzura]* beretów)
    tylko nimi umiesz powozić, ale sądzę że masz na myśli jakiś symulator lotów
    to wtedy ciężko ci będzie w realu kogoś rozwalić, musisz się nauczyć
    odróżniać gry komputerowe (tam jesteś komandosem) od rzeczywistości (tu
    jesteś ZKR (zapluty karz....)).

    * kolor jego bereta jest tajny i gdybym Ci go zdradził to musiałbym cię
    zabić

  • 17. Data: 2004-11-08 17:24:38
    Od: <t...@p...onet.pl>

> [...]
    picujesz - nawet jak jesteś komandosem, to wtedy nie pożyczysz sobie
    służbowego czołgu czy F16 - ponieważ jako komandos nie posiadasz służbowych
    pojazdów (wiem co mówię mam wujka, który jest majorem [cenzura]* beretów)

  • 18. Data: 2004-11-08 17:44:22
    Od: "Karzel Reakcji" <k...@r...pl>

    > mam wójka,

    Ja też mam wujka
    I co?

    > który jest majorem [cenzura]* beretów)

    to co? i jak twój wujek zechce wyjechać sobie czołgiem z poligonu albo
    wylecieć MIGiem czy w przyszłości F-16 to mu się nie uda? Spytaj go
    koniecznie o opinię na ten temat. Mnie szczerze ta jego opinia nie
    interesuje.

    Możesz powiedzieć o tym kolorze beretu. I tak mnie nie znasz, więc nie
    musisz obawiać się, że będziesz musiał mnie zabić.

    Zapluty Karzeł Reakcji

  • 19. Data: 2004-11-08 18:20:03
    Od: "Leszek" <l...@p...fm>

    > to jesteś lotnikiem, czy czołgistą?

    Tylko kretynem.
    Nie wyciągaj popaprańca innym z KF-a. Dyskusją chyba tego nie nazwiesz?

    Pzdr
    Leszek

  • 20. Data: 2004-11-08 18:24:12
    Od: "Karzel Reakcji" <k...@r...pl>

    > Tylko kretynem.
    > Nie wyciągaj popaprańca innym z KF-a. Dyskusją chyba tego nie nazwiesz?

    hau hau psie

    Zapluty Karzeł Reakcji