  • 1. Data: 2004-11-08 15:19:31
    Temat: Rodrig Falkenstein PRLowski sedzia
    Od: "Karzel Reakcji" <k...@r...pl>

    Użytkownik "Rodrig Falkenstein" <r...@g...pl> napisał w
    wiadomości news:opsg5db1fimg13b0@kura4m98.it-net.pl...
    > Dnia Mon, 8 Nov 2004 12:41:18 +0100, Sebol <"lobo_(usun_to)"@autograf.pl>
    > napisał:
    > Wszak takich jest tu znacznie więcej niż na innych grupach. Mam
    > zostawić ich samych z tym prymitywnym szczeniakiem? Co sobie oni o nas
    > pomyślą?

    To na co zasługujecie PRLowscy bandyci. Z tego co piszesz byłeś sędzią w
    czasach PRLu. Zamiast was powiesić po obaleniu dyktatury bandyty
    Jaruzelskiego dorównującego bandytyzmem Husseinowi pozwoliliśmy takim
    smyjorom jak ty i inne smyki sądowe żyć i to był wielki błąd polityki Lecha
    Wałęsy.
    Ilu smyku niewinnych, którzy chcieli wolności i demokracji w Polsce skazałeś
    na więzienie i śmierć? W głowie ci się bandyto przewraca i myślisz, że jak
    komuna znów rządzi to znów wszystko wolno takim jak ty, Andrzej Lawa, Robert
    Tomasik, Dupek Leszek itp.

    > i że kiedyś może
    > będzie musiał za swe słowa odpowiedzieć.

    Tak jak wy smyjory prawniczo-policyjne odpowiadaliście za morderstwa i
    pobicia w stanie wojennym.

    > A wtedy tłumaczenie "że to była
    > taka zabawa" może okazać się niewystarczające.

    Weź mnie smyku nie wnerwiaj, bo przeginacie znowu pseudokomunistyczne
    ścierwa od kilku lat.

    > [A teraz oczekuję na bluzgi, i mam nadzieję, że Commandante wymyśli tym
    > razem coś nowego, bo zaczyna się powtarzać a to robi się nuuuudne :-) ]

    No i co ty na to PRLowski prawniku niemiecko-rusko-izraelski?

    Zapluty Karzeł Reakcji

  • 2. Data: 2004-11-08 15:27:44
    Temat: Re: Rodrig Falkenstein PRLowski sedzia
    Od: "xmarcel" <x...@b...pl>

    > Zapluty Karzeł Reakcji

    jeszcze cie trolu nie odcieli od neta?

  • 3. Data: 2004-11-08 15:29:29
    Od: "Karzel Reakcji" <k...@r...pl>

    Użytkownik "xmarcel" <x...@b...pl> napisał w wiadomości

    > jeszcze cie trolu nie odcieli od neta?

    A kto by się odważył wojsko od neta odciąć?

    Zapluty Karzeł Reakcji

  • 4. Data: 2004-11-08 16:16:00
    Od: Sebol <"lobo_(usun_to)"@autograf.pl>

    Dnia Mon, 8 Nov 2004 16:27:44 +0100, xmarcel naskrobał(a):

    > jeszcze cie trolu nie odcieli od neta?

    proszę nie dokarmiać trolla

    --
    United Devices Cancer Research Project