  • 1. Data: 2004-11-08 14:33:03
    Temat: Prawo autorskie i prawa pokrewne - tekst
    Od: "mierzwin" <m...@a...pl>

    Witam!

    Mam prośbę, czy ktoś ma może tekst ustawy Prawo Autorskie. Chodzi mi o taki,
    który by zawierałby wszystkie nowelizacje (szczególnie tą najnowszą, z 2004
    roku). Bo w internecie wszędzie jest ta z 1994 roku i oddzielnie poprawki.
    Byłbym wdzięczny za podesłanie mi jej na adres m...@o...pl albo o
    wrzucenie na grupę dyskusyjną.

    Z góry dziękuję
    Piotr Mierzwiński

  • 2. Data: 2004-11-08 20:23:26
    Temat: Re: Prawo autorskie i prawa pokrewne - tekst
    Od: Maria Ossowska <m...@a...pl>

    mierzwin wrote:

> [...]
    > z 2004 roku). Bo w internecie wszędzie jest ta z 1994 roku i oddzielnie

    Polecam system wyszukiwania na stronie sejmowej:
    http://isip.sejm.gov.pl/prawo/index.html

    Wersje sa uaktualniane na podstawie Dz. U.

    > Z góry dziękuję

    Wystarczy poszukac

    --
    Pozdrawiam,